poniedziałek, 9 stycznia 2017

ECOLAB BRAZYLIJSKI OLEJ POD PRYSZNIC. Jak się sprawdził i co o nim sądzę?

Olej pod prysznic był dla mnie największą zagadką. Nigdy wcześniej nie używałam produktów tego typu i byłam bardzo ciekawa jego działania. Nie znałam nawet firmy Ecolab i to był ogromny błąd.
W sklepie Liveno24 aż roi się od kosmetyków, których nie można znaleźć w innych drogeriach, więc koniecznie zapoznajcie się z ich szerokim asortymentem. Ceny są naprawdę świetne, a do tego mam dla Was rabat.
Dzięki uprzejmości Pana Łukasza (który kieruje sklepem Liveno24), mam dla Was zniżkę, która obowiązuje aż do 31.01.2017 roku.
Na hasło: KOSMO15 otrzymacie -15% rabat na zakupy w sklepie internetowym. Uważam, że rabat jest naprawdę korzystny i warto go wykorzystać.
O produkcie:
Brazylijski olej pod prysznic – relaksujący-zawiera ponad 95 % składników pochodzenia roślinnego. Wysoka zawartość naturalnych olei (ponad 10%) zapewnia odpowiednie nawilżenie i natłuszczenie skóry ciała, dzięki czemu nie trzeba po kąpieli używać mleczka lub balsamu. Wchodzące w jego skład-organiczny olej ze słodkich migdałów, organiczny olej z ziaren kakaowca, ekstrakt wanilii – nawilżają, tonizują, odmładzają, ujędrniają skórę ciała, relaksują i poprawiają nastrój. Olej ma delikatną teksturę i trwały, przyjemny zapach.
Produkt nie zawiera silikonów i parabenów oraz syntetycznych barwników i konserwantów.

Składniki aktywne:
Organiczny ekstrakt ylang - ylang - wykazuje silne właściwości odmładzające, tonizuje skórę, zwiększa elastyczność i jędrność.
Organiczne masło kakowe - odżywia, nawilża, zmiękcza, ożywia i tonizuje skórę, sprawia, że staje się delikatna, gładka i pełna blasku.
Ekstrakt z wanilii - zwiększa elastyczność i miękkość skóry, relaksuje i poprawia nastrój.

Składniki INCI:
Avena Sativa Water, Organic Prunus Amygdalus Oil, Organic Theobroma Cacao Oil, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Coco-Sulfate, Vanilla Planifolia Extract, Glycerin, Organic Cananga, Xanthan Gum, Perfume, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid
250 ml butla jest wykonana z dość twardego plastiku, lecz jest on zadziwiająco poręczny, że bez trudu można wydobyć olej pod prysznic. Opakowanie jest zamykane na klik, więc z łatwością można je otworzyć.
W środku znajdziemy biały, dość rzadki płyn. Kosmetyk jest naprawdę wydajny, ponieważ mała ilość produktu świetnie się pieni i myje ciało.
Muszę przyznać, że moja miłość do niego kiełkowała od pierwszego powąchania. Dokładnie tak! Uwielbiam śliczne zapachy, więc nie mogłam się powstrzymać, aby go nie sprawdzić. Jego aromat przypomina mi świetnej jakości marcepan, który jest wytwarzany właśnie z migdałów. Jest on niezwykle przyjemny, otulający i relaksujący, zwłaszcza w te zimne dni. Bardzo się cieszę, że jest wyczuwalny na skórze po kąpieli.
Produkt posiada krótki, ale treściwy i bogaty w substancje pielęgnujące skład. Olej skutecznie nawilża moją skórę, chociaż o tej porze roku zawsze była niezmiernie przesuszona.
Nie często można trafić na kosmetyki, które pokocha się od pierwszego użycia. Tak było jednak w tym przypadku. Sprawdził się zawodowo i już rozglądam się za innymi wersjami.
Gdzie można go kupić? Oczywiście w sklepach internetowych za około 9 złotych.
Bez dwóch zdań jest wart swojej ceny.

Znacie olejki pod prysznic firmy ECOLAB?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.