sobota, 28 stycznia 2017

💅12 genialnych efektów, które odmienią Twój manicure.💅

Dodałam już post opowiadający o zdobnictwie paznokci, a teraz przyszedł czas na pokazanie 12 cudownych efektów, które z powodzeniem odmienią każdy manicure. W swojej kolekcji mam ich oczywiście więcej, więc będę je sukcesywnie pokazywać, aby nie zamawiać ich w ciemno i mieć świadomość jak wyglądają w realu.
Na tym uroczym wzorniku pokazałam zestawienie moich ulubieńców, ponieważ dają niesamowity i niecodzienny rezultat.
Gdzie je można dostać? Każdy z nich jest dostępny w sklepie Allebeauty.pl
1) Holo efekt jest moim faworytem. Ten cudowny pyłek o grafitowym odcieniu mieni się milionem połyskujących drobinek, które ciężko uchwycić na zdjęciu. Najlepszy efekt można otrzymać w świetle, które odbija się od holograficznych świecidełek.
2) Niebieski kameleon opalizuje na różne odcienie nieba.
3) Ciemnozielony kameleon posiada w sobie niemal niewidoczne złote drobinki. Pyłek w kolorze mchu jest strzałem w 10.
4) Fioletowy kameleon w świetle zmienia się w ciemną zieleń.
5) Fioletowy kameleon w świetle zmienia się w granatowo.
6) Rudo-czerwony chrom daje czadu. Jest genialnie zmielony i z łatwością rozprowadza się po płytce, na której tworzy jednolitą taflę.
7) Chrom o barwie starego złota. Posiada takie same właściwości jak wyżej wymieniony produkt. Nareszcie strafiłam na perfekcyjny efekt chromu.
8) Rudawo-różowy efekt holo wygląda niecodziennie i pięknie. Jeszcze nigdy nie widziałam takiej wersji.
9) Kolejny jest ciekawy brokat, który jest mieszanką pastelowych drobinek w kolorze białym, błękitnym i różowym. Idealnie sprawdzi się w lekkich, romantycznych stylizacjach.
10) Następny brokat jest połączeniem zieleni, różu, bieli i niebieskiego.
11) Grejpfrutowy brokat mieni się jak syrenka. Zmienia się pod wpływem promieni słonecznych.
12) Metal manix holo przypomina efekt lustra, na którym przebija się tęcza. Kolejny ulubieniec, którego warto poznać.

Lubicie urozmaicenie, czy może stawiacie na jednolity manicure?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.