sobota, 10 stycznia 2015

Avon nareszcie się postarał?

Dzisiejszy post o nowych szminkach, który wydał Avon. Testowałam je codziennie przez tydzień.

Jedną szminkę podarowałam mamie, zaś cztery pozostawiłam sobie.
Wybierałam szmineczki w odcieniu różowego.
Ciekawe czy Avon wydał wkońcu coś godnego polecenia?

Szminka "Zmysłowa Przyjemność" to kolor, którego pragniesz, przyjemność, którą pokochasz. Pigmenty w połączeniu z żelową bazą dają kolor w najczystszej postaci – soczysty, świeży i pełen blasku.Lekka żelowa konsystencja bez dodatku wosków zapewnia nawilżenie i uczucie zmysłowej gładkości podczas aplikacji. Odkryj 20 zmysłowych odcieni nowej szminki Avon "Zmysłowa Przyjemność".

Opakowanie:
Jak widzimy pomadka jest mała i zgrabna. Sztyft ma ok 3-4cm długości więc nie jest duża.
Wygląda ciut inaczej niż inne szminki. 

Kolorystyka:
W kolorystyce przeważają róże i czerwienie. Znajdziemy także brązy i fiolety.
Garden Rose 
Pink Bloosom

Poppy pink

Royal peony
Cena:
W katalogu kosztuje 15.99zł, ja kupiłam swoje za 10,99zł dzięki kuzynce, która jest konsultantką.

Dostępność:
Avon

Nasycenie/napigmentowanie:

Jestem bardzo zadowolona z nasycenia. Malując pierwszą warstwę możemy uzyskać naturalny wygląd, zaś gdy pomalujemy dwie warstwy usta są pięknie pomalowanie, kolor jest żywy.

Konsystencja:
Zdziwiła mnie konsystencja. Jest miękka, dobrze sunie się po ustach. Nie podkreśla suchych skórek. Pozostawia usta gładkie.
Mam wrażenie, że usta są nawilżone.

Trwałość:
Kolor w stanie idealnym pozostaje na ustach ok. 2godziny. Następnie delikatnie i równomiernie znika z ust. Lecz one same pozostają zabarwione mimo, że szminka znika.
Woda jej nie straszna. Piłam w niej herbate i jadłam, ciut się starła ale odcień, który wnikł w usta pozostał.

Podsumowanie:
Zdziwiła mnie trwałość i kolor szminek. Delikatnie odbiegają kolorem od zdjęć w katalogu. 
Jestem bardzo zadowolona z efektu, który otrzymałam. 
Jest trwała i dobrze napigmentowana. 
Brawo dla Avon'u, który wkońcu zrobił coś dobrze :)
Bardzo łatwo się nią maluje, ponieważ sztyft jest dość mały i dobrze przylega do ust. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.