środa, 7 stycznia 2015

Co polecam w nowym katalogu Avon?





Przeglądając katalog Avon nr 2(czyli wydany z myślą o Walentynkach), postanowiłam napisać Wam o perełkach, które osobiście bardzo polubiłam i na pewno są warte uwagi.
Z Avonu zamawiam najczęściej perfumy i tusze.





Link do katalogu:

Na co warto zwrócić uwagę w katalogu?

1.Szminki "Zmysłowa przyjemność".
Miałam okazję przetestować je zanim trafiły do katalogu.
Jestem bardzo zadowolona. Szminka jest dobrze napigmentowana, pięknie wygląda na ustach i jest dość trwała.
Schodzi równomiernie z ust, lecz one same pozostają "zabarwione". 


2.Little ... dress.
Jak dla mnie piękne, ciekawe zapachy. Osobiście uwielbiam Little Gold Dress.
Tutaj akurat widzimy je w promocji.
Perfumy są trwałe, kobiece i bardzo interesujące. Każda znajdzie coś dla siebie.


3.Ultra Sexy Pink oraz Cherish.
Dwa nowe zapachy firmy Avon. Pierwszy pachnie podobnie jak Ultra Sexy lecz wyczuwalne są nuty owocowe, a konkretnie malin.
Cherish, a raczej próbka pachnie jak mgiełka Kwiat wiśni. Delikatny i subtelny.


4.Tusz
Dla mnie jeden z lepszych tuszy. Używam go od prawie 2lat i nigdy mnie nie rozczarował.
Nie osypuje się, jest tani. Rzęsy wyglądają jak firanki :) Nie zauważyłam, aby wypadały czy stały się słabsze.


5.Pędzelki.
Szukacie odpowiednich pędzelków do manicure? Tutaj możecie dostać dwa. Wachlarzowy i wygięty. Miałam okazje je pomacać i są bardzo milutkie. Do kresek(wygięty) mógłby być ciut cieńszy.


6.Planet Spa.
Planet Spa w wersji Amazońskiej. Dla mnie są to najlepsze produkty serii PS. Sprawdzają się w 100%, do tego mają piękny jagodowy zapach.


7.Coś dla faceta.
Wg. mnie właśnie te perfumy są najpiękniejszymi z całego katalogu. Pachną niczym drogie Versace.


8.Balsam do ust i suchej skóry.
Szczerze? Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak dobrym, bosko pachnącym balsamem. Można smarować nim suchą skórę oraz usta. Dostępny w 3wersjach zapachowych.


9.Zestaw.
Bardzo ciekawy zestaw. Zastanawiam się, czy go nie zamówić. Za 30zł dostajemy 5 produktów.
Sam płyn do kąpieli kosztuje w granicy 10zł więc warto. 

10.Mini Femme. 
Możemy dostać wodę perfumowaną Femme już za 15.99zł. 
Zapach kobiecy i trwały. W katalogu normalnie kosztuje ponad 20zł


Takie podsumowanie na szybko. Czuje troszkę żal, że katalog z każdym wydaniem jest "biedniejszy".
Tzn. produkty się kurczą, a cena rośnie. Jednak zawsze można znaleźć coś dla siebie odpowiedniego, do czego jesteśmy przyzwyczajone :)
Kochane zamawiacie coś w Avonie? :) Może jesteście konsultantkami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.