wtorek, 20 stycznia 2015

Czy za moje kosmetyki wykarmiłabym pół wioski?

Już kiedyś widziałam Tag "Ile kosztuje moja twarz". Zrobiłam go z czystej ciekawości :)




Jak wiecie nie używam mega drogich kosmetyków, lubię testować tanie i między innymi dlatego powstał ten blog.
Gdy podliczę całość, mam nadzieję,że nie wyjdzie cena za którą wykarmiłabym pół murzyńskiej wioski. 



Twarz:
-Baza Ingrid silikonowa 17zł
-Podkład Ingrid 15zł
-Korektor Eveline 12zł
-Puder Sensique 8zł
-Róż MUR 25zł
-Bronzer MUR 30zł
-Rozświetlacz Lambre 43zł

Oczy:
-Baza Ingrid 10zł
-Cienie Sleek,MUR 37zł+20zł
-Eyeliner Eveline 12zł
-Tusz Loreal False Lash Wings 25zł
-Kreska Astron 5zł

Brwi:
-Korektor do brwi Eveline 11zł
-Cienie do brwi MUR 12,50zł

Usta:
-balsam Einstein 2zł
-Szminka Revlon 12,50zł
-Szminka Avon 11zł

Suma: 308zł

Tak więc nie wyszło najwięcej. Oczywiście nie jest to jednorazowy wydatek. Kosmetyki do twarzy wystarczają na około 6-7miesięcy, do oczu także.
Jeśli chodzi o brwi jestem pewna,że zmęcze kosmetyki w około 1,5-2lata.
Najszybciej znikają szmineczki, ponieważ najczęściej ich używam :) 

Policzyłyście już ile warta jest Twoja twarz?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.