sobota, 3 stycznia 2015

Dlaczego warto mieć próbki?

Bardzo lubię sprawdzić kosmetyk zanim go kupię właśnie przez zamawianie próbek.

Uwielbiam próbki mini szmineczek i perfum które mogę nosić nawet w kieszeni i nie zajmują dużo miejsca.
Najczęściej zamawiam próbki perfum, szminek i podkładów z firmy Avon.
Można często trafić na okazje i dostać 20sztuk za 10zł z czego korzystam niemal przy każdym zamówieniu.
Jestem osobą która musi przemyśleć swój zakup milion razy i sprawdzić próbkę czy napewno kosmetyk spełnia moje oczekiwania.
Wiadomo Avon wydał wiele szminek w wielu odcieniach, a kolory wyglądają ciut inaczej niż na papierze.
Można w ten sposób sprawdzić trwałość i kolor przy pomocy próbki nie tracąc przy tym kasy jeśli nie spodoba się Nam.

Mam blisko 50sztuk mini szmineczek i prawie tyle samo mini perfumów.
1sztuka szmineczki starcza na naprawdę wiele makijaży.
Nie nakładam ich bezpośrednio na usta lecz przy pomocy pędzelka.
Gdy maluję dziewczyny bardzo często sięgam właśnie po próbeczki, jest to dla mnie super wyjście bo są tak samo dobre jak pełnowymiarowe.
Mogę wybrać odpowiedni kolor, mimo że jest ich wiele w podobnych odcieniach nie zawsze pasują do karnacji itd.
Najbardziej polubiłam się z szminkami Ultra Colour Bold. Mają najlepszą trwałość i kolory. Uwielbiam różowo fioletowe szmineczki :) Lecz często zmieniam firmy.
Nie muszę martwić się o to kiedy je wykończe

Perfumy przy codziennym używaniu wystarcza na tydzień, wg. mnie jest to odpowiedni czas by wyrazić swoją opinię na temat danego zapachu.
Wiele zaś jest pięknych ale niestety za drogich, zapach utrzymuje się za krótko lub poprostu pachnie okropnie.
Bardzo ciężko jest też dobrać odpowiedni kolor podkładu, nie widzimy go na żywo, nie możemy sprawdzić na skórze.
Zamówiłam dlatego próbki podkładów, na kartce odcień był identyczny jak podkład którego używam zaś na żywo w saszetce był o ton czy dwa za ciemny.
Możemy sprawdzić trwałość odcień i krycie. Osobiście nie polubiłam się z podkładami firmy Avon.
Dzięki małym saszetka mogłam się o tym przekonać i wiem że napewno ich nie kupie.

Następnym dla mnie bardzo dobrym wyjściem jest zabranie właśnie takich mini kosmetyków na wakacje.
Zajmują bardzo mało miejsca są lekkie i możemy zabrać je nawet do torebki.
Na tygodniowy wyjazd możemy zabrać 3-4 torebeczki z podkładem pare zapachów i szmineczek.
Nie musimy bać się że opakowania się potłuką zniszczą i nie wiadomo co jeszcze.
Sama tak robię i jestem zadowolona :)
Kosmetyczka nie jest wypełniona po brzegi i wszystko się mieści.

A czy Wy lubicie próbeczki? :)
Może macie też kolekcje? :)

1 komentarz:

  1. jakie super ! ja tam bardzo lubię - fajna sprawa

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.