piątek, 30 stycznia 2015

Nie wiesz jak przechowywać próbki szminek i zapachów?

To nie nowość,że uwielbiam wszelkie próbki szmineczek oraz perfum.
W Biedronce od dnia 29.01 można dostać bardzo fajne organizery! :)
Kosztują tylko 9.99zł. Gdy przyjechałam ok. 18 zostało tylko 3 rodzaje.

Chciałam taki duży, ale myślę... po ciula skoro kosmetyki wolę trzymać w pudełeczkach. 
Pomyślałam o tym z 12 przegródkami, niby na biżuterię.
Kupiłam go i olśniło mnie w aucie co z nim zrobić! Początkowo myślałam,że będę przechowywała w nim kolczyki i ozdóbki do paznokci.
Jednak miałam mały problem z porządniem w próbkach. Ciągle grzebałam i przerzucałam w celu odszukania właściwego zapachu czy koloru.

Więc gdy wróciłam do domu szybciutko poukładałam szmineczki i próbki zapachów w moim nowym organizerze.
Jest wykonany z grubszego przeźroczystego plastiku, dodatkowo ma dość fajne okrągłe lusterko.
Tak więc gdy już wszystko poukładałam byłam bardzo zadowolona!
Nareszcie widzę każdy kolor szminek oraz pachnideł. 
Dzięki temu,że jest przeźroczysty mogę zerknąć pod spód i widzę nazwy próbek. 
Gdy będę malowała usta wystarczy podnieść pokrywkę i będę widziała swoją twarz, dzięki czemu szybciutko pomaluje się :)

Takie cudo, a ile wygody :)

Niestety organizery schodzą szybciej niż świeże bułeczki :(
Kupiłabym jeszcze z 2-3 :(

1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.