wtorek, 13 stycznia 2015

Tanie hybrydy nie są złe! :)

Po dłuższych testach lakierów hybrydowych firmy Silcare z serii Colout It!, mogę napisać o nich recenzje. 
Kupiłam je na początku listopada i testowałam prawie 2miesiące. 
Zmieniałam lakier 4razy, robiłam paznokcie siostrze i koleżance. Różne opinie, różne paznokcie :)
Kupiłam je na allegro, u sprawdzonego sprzedawcy. Wzięłam większą ilość, ponieważ słyszałam pozytywne opinie. 
Postanowiłam także wypróbować bazę&top Vanish.

Opakowanie/pędzelek:
Typowe dla lakierów hybrydowych. Czarne plastikowe z etykietą-plus za podanie numeru lakieru.
Pędzel jest dość duży, ale bardzo dobrze maluje się nim nawet malutkie paznokcie. Mam bardzo wąskie i już lakier pokrywa je całe za pierwszym maźnięciem.

Konsystencja:
Gdy otwieramy lakier, jest dość gęsty. Po paru chwilach zmienia konsystencje, wygląda zupełnie jak zwykły lakier. Nie zalewa skórek, nie spływa, nie kurczy się. Lakier bardzo dobrze przylega oraz trzyma się na paznokciach. 
Nie ma problemów z malowaniem. Każdy lakier przed otwarciem należy potrząsnąć, aby w środku całość się wymieszała jeśli stoi nieużywany.

Pojemność:
Ja mam buteleczki 6ml.

Pigmentacja:
I tutaj jestem zdziwiona. Ciemniejsze lakiery kryją już przy pierwszej warstwie. Pigmentacja jest godna pogratulowania. Jasne kolory oraz takie które można uznać za neonowe, kryją płytkę już przy dwóch cienkich warstwach. 

Cena:
Lakier kosztuje od 5 nawet do 9zł

Trwałość:
Pierwszy raz postanowiłam zrobić paznokcie bez primera. Chodziło mi o to, aby sprawdzić ich trwałość bez wspomagaczy. 
Trzymały się ponad 2tyg. następnie musiałam je zmyć, bo odrosty bardzo mnie denerwowały.
Jestem pewna,że lakier wytrzyma ok.3 tygodnie bez uszczerbku.

Wydajność:
Niestety nie jestem jeszcze w stanie sprawdzić wydajności, ponieważ zaczynam z nimi pracę. Jestem pewna,że buteleczka wystarczy na wiele razy.
Aktualne hybrydy, liliowy oraz brudny fiolet wpadający w szarość. Na to hologramowy brokat, który dodaje uroku. 

Połysk:
Czasem jest tak, że lakier traci blask. Lakiery Colour it! nie straciły blasku, baza jest bardzo fajna. Pięknie błyszczały przez ponad 2tygodnie. Wyglądały jak pierwszego dnia zaraz po zrobieniu.

Zmywanie:
Słyszałam, że ciężko je zmyć i zaczęłam się tego obawiać. Zdecydowanie niepotrzebnie. Zmywałam go metodą foliową. Trzymałam mniej niż 10minut i przy pomocy patyczka lakier bardzo ładnie zszedł z paznokcia.

Zniszczenia:
Hmm... Czy lakier niszczy paznokcie? Szczerze to nie zauważyłam większych zniszczeń. Moim zdaniem aceton bardziej je niszczy niż lakier. 
Przy właściwym malowaniu i ściąganiu, hybryda nie zmasakruje nam paznokci.


Szczerze nie liczyłam na dużo, ze względu na niską cenę. Jednak jestem bardzo przyjemnie zaskoczona.
Mój mały pomocnik, który wszędzie za mną łazi.
Gucio zawsze "pomaga".
Czekał cierpliwie na koniec zdjęć :)
Lakiery okazały się być genialne, pięknie wyglądają na paznokciach. Błyszczą i najważniejsze, że są trwałe. 2tyg. zupełnie mi wystarcza, ponieważ widać już odrosty. Nie ma sensu ich uzupełniać, robię nowe.
Mam ok 20 kolorów z tej serii i myślę nad zakupem innych kolorów. 
Możemy odszukać kolory neonowe, pastelowe, żywe i stonowane.

Jeśli zaczynacie swoją przygodę z lakierami, jeśli malujecie pazurki tylko sobie lub bliskim znajomym polecam zaopatrzyć się w lakiery Silcare.

Znacie może podane lakiery? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.