środa, 14 stycznia 2015

O tym jak zostałam testerką Biedronki po raz 2! :)


12.01 Biedronka rozpoczęła akcje w celu odnalezienia najpiękniej pachnących świeczek.

Do testów może zgłosić się 1000osób. Nie liczą się odpowiedzi itd, lecz kolejność zgłoszeń.
Kto pierwszy ten lepszy. Około godziny 9.44 rozpoczęła się akcja i skończyła w ciągu 3-4minut, więc bardzo szybko.
Nigdy nie jest podane o której godzinie rozdanie będzie "aktywne". 
Liczy się szczęście i prędkość.
Zakwalifikowałam się po raz 2 do testów.


Link do strony z testami :
https://www.testujemy.biedronka.pl/


Pierwszy raz testowałam mydła w płynie.

Do testów dostałam aż 8 zapachów po 2sztuki.
Świeczuszki są dość duże, z czego ogromnie się cieszę. Jestem pewna,że będą świeciły się parę godzin, skoro małe palą się ok 4godzin. 
Zapakowane są w folię, więc zapach jest  mniej intensywny. 
Gdy kurier dostarczył mi pudełko, usłyszałam odgłos jakby stłuczonego szkła i się wystraszyłam. 
Obawy okazały się być niepotrzebne, ponieważ wyglądają jak zwykłe podgrzewacze.
Wosk jest w pastelowych kolorach, ogólnie świeczuszki wyglądają bardzo ładnie i elegancko.
Jeszcze gdy ktoś posiada dużą osłonkę, może wyczarować piękne ozdoby.
Jak już wspominałam są duże, mają ok. 5cm średnicy o ile nie więcej. 
Obraził się, bo kurier nie miał nic dla niego :(
Zamiast oglądać świeczki, wolał zrobić bałagan w pokoju i zjeść pół igieł choinkowych z stroika świątecznego.

Zapachy, które otrzymałam do testów:
-NARZISSUS,
-COCO CHARLENE
-ANGELS WINGS
-BLUE AIR (powąchałam przez folie i uważam,że jest to najpiękniejszy zapach <3)
-APHRODISIAC (właśnie ją odpaliłam <3 zapach lekko przypomina mi czereśnie(?))
-LUXURY TOUCH
-MILION DREAMS
-SPECIAL NIGHT


Co do nazw... Hmm nie można było wymyślić ich po polsku? Nie mam osobiście nic do angielskiego, ale skoro mieszkamy w Polsce, mówmy po polsku, a nie wymyślajmy obcych nazw.
Wg. mnie nie każda nazwa wpada w ucho.  
No ale nie o to wchodzi w testowaniu :)

Dostałam także list, który jest wytycznymi. Musimy wyrobić się z testami do 25.01 i wypełnić ankietę. :)

Kochane, której jeszcze się udało? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.