poniedziałek, 12 stycznia 2015

Cudowna paczka od Eveline.

Poszczęściło mi się i... zostałam testerką kosmetyków firmy Eveline. 
Jeśli chcesz współpracować z firmą, musisz napisać e-mail, Eveline wpisuje Cię do bazy blogów, w wyniku czego co miesiąc będą losowane osoby, które mają szanse na testy kosmetyków.
Byłam bardzo zaskoczona, bo udało mi się za 1 razem! 
Dziś dostałam duże pudełko, a w nim same cuda <3
W tym miesiącu dostało się dodatkowo prezent dla mamy lub cioci. 
Wszystko było dobrze zapakowane, nic się nie zniszczyło. Do kosmetyków dołączony był list z podziękowaniami oraz wytycznymi.
Po otrzymaniu produktów, buzia sama się cieszyła.
Jest to jedna z bardziej profesjonalnym firm jeśli chodzi o współprace. Naprawdę nie żałują kosmetyków, wszystko jest w pełno wymiarowej wersji.

Każdy kosmetyk mam po raz pierwszy, poza lakierem <3
Oto co dostałam :
1.Kalendarz.
Otwierając paczkę, pierw zwróciłam uwagę na książkę, okazała się jednak kalendarzem. Oprawiony z grubszą twardą okładkę.
Jest to kalendarz firmowy. W środku znajdziemy także informacje o instytucjach państwowych, informacje dla kierowców, strefy czasowe i wiele różnych tabel. Bardzo spodobały mi się kartki, na których znajdują się informacje jak nakryć do stołu, dobór win czy w jakiej temperaturze podawać alkohol. Znajdziemy naprawdę sporo informacji.
Mamy podział na miesiące, poprzez wycięte wnęki w kartkach. 
Jednym słowem jest to bardzo potrzebny i elegancki gadżet. Dawno takiego nie miałam.

2.Krem CC.
Nigdy nie miałam kremu CC. testowałam już BB, lecz z firmy Avon. 
Na pewno się przyda, bo na codzień nie noszę mocnego makijażu.

Kompleksowy krem CC łagodząco - nawilżający 8 w 1

- 1. łagodzi wypieki,
- 2. zmniejsza zaczerwienienia,
- 3. wzmacnia naczynia krwionośne,
- 4. wyrównuje koloryt cery,
- 5. koryguje niedoskonałości,
- 6. koi i łagodzi podrażnienia,
- 7. intensywnie nawilża i wygładza,
- 8. redukuje oznaki zmęczenia.
Przeznaczenie: cera wrażliwa, naczynkowa, ze skłonnością do rumienia, obrzęków, zaczerwienień oraz pękania naczynek krwionośnych.
Skóra jest nawilżona i wygładzona, a zaczerwienienia wyraźnie zredukowane. Cera odzyskuje równowagę i równomierny koloryt.


3.Argan&Vanilla Balsam do ciała
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie otworzyła go jako pierwszego.

Kocham wanilie!! <3 Już wiem, że zapach bardzo przypomina wanilię i jest trwały.
Terapia nawilżająco- regenerująca. Innowacyjna formuła Balsamu do ciała ARGAN&VANILLA oparta jest na bogactwie cennych dla skóry substancji nawilżających i regenerujących. Olejek arganowy, zwany bioeliksirem młodości, dogłębnie odżywia i uelastycznia skórę. Składniki aktywne zawarte w Boost-NUTRITIVE Complex™ intensywnie regenerują, nawilżają i wygładzają skórę, przywracając jej naturalną sprężystość i jędrność. Egzotyczny i ciepły aromat wanilii działa kojąco na zmysły, zapewniając chwilę odprężenia i relaksu w ciągu dnia. Boost-NUTRITIVE Complex™ głęboko i długotrwale nawilża, dzięki połączeniu synergicznie działających składników aktywnych, które zapewniają komórkom optymalną ilość wody i utrzymują ją w skórze do 24 godzin. Potrójna moc naturalnych olejków regenerujących- arganowego, makadamia i kokosowego zapewnia dogłębne odżywienie skóry, stymuluje odnowę biologiczną i produkcję kolagenu, w rezultacie skóra zachowuj młody wygląd i jest wyjątkowo elastyczna. Ochronę i ukojenie dla skóry suchej przynosi allantoina i D-panthenol. Masło shea i witaminy A+E intensywnie rewitalizują i ujędrniają, zapewniają zdrowy i młody wygląd. Testowany dermatologicznie.



4.Korektor do brwi.
Tutaj pojawiło się bardzo duże zdziwienie. Korektor do brwi? Wygląda niczym tusz do rzęs. Dostałam w odcieniu brązowym.
Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi. Zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu. Produkt dostępny w kolorze czarnym i brązowym. Testowany dermatologicznie. 

5.Żel do usuwania skórek.
Mam problem z skórkami. Zawsze musiałam moczyć paznokcie w wodzie i czekać aż zmiękną. Aktualnie mam zrobione hybrydy więc u dłoni nie mogłam przetestować więc dobrałam się do stóp i działa! 
Na pewno się polubimy <3

Profesjonalny preparat o błyskawicznym działaniu, oparty o szwajcarską recepturę, zmiękcza i skutecznie eliminuje suche, stwardniałe i przerośnięte skórki.

Pojemność 10 ml.



6.Peeling do dłoni.
Dawniej używałam częściej peelingów do dłoni. Także pachnie wanilią. Przyda się szczególnie gdy będę robiła manicure koleżanką :)

Skutecznie pielęgnuje skórę dłoni i przywraca jej aksamitną gładkość. Technologia Young Hand & Hyaluron odmładza i wygładza skórę dłoni oraz przywraca jej głęboki poziom nawilżenia. 

Działanie: Kompleksowa pielęgnacja skóry dłoni 8w1: delikatnie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka, intensywnie nawilża, przywraca jedwabistą gładkość, regeneruje i odżywia, nadaje sprężystość i elastyczność, rozjaśnia przebarwienia, wyrównuje koloryt, koi i łagodzi podrażnienia. 


7,8. Dwa piękne lakiery, Colour Edition oraz Mini Maxi.
Czerwony wyląduje dziś na stópkach <3 Nasycona czerwień to coś do lubię i szukam właśnie takich odcieni.
Drugi lakier jest w kolorze złota z drobnymi perłowymi drobinkami.

9,10 Dwa kremy, które powędrują do mamy.
Biohyaluron 4d, krem na dzień i na noc.

Będzie testowania <3 Nawet nie wiem od czego zacząć.
Może Wy podpowiecie o czym najpierw chcecie przeczytać? :)

Teee! Wpisz mi tu, że maasz mnie nakarmić!
Moja przylepa oglądała wszystko ze mną :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.