środa, 15 marca 2017

💄10 kosmetycznych faktów o mnie.💄

Niemal na samym początku na blogu pojawił się post, gdzie ogólnikowo napisałam 50 faktów o mnie. KLIK
Teraz postanowiłam skupić się tylko na 10, ale o kosmetycznej tematyce.
1. Na każdych zakupach w drogerii spędzam sporo czasu, ponieważ zawsze wyszukuję co ciekawsze perełki oraz sprawdzam składy. Lubię wiedzieć, co zawiera dany produkt.

2. Spędzam tam dużo czasu, ale chodzę do nich bardzo rzadko. W ciągu miesiąca sklepy odwiedzam do 2-3 razy i nie zawsze wychodzę z zakupami.

3. Dawniej nie używałam toników, a teraz używam ich każdego dnia. Ratują moją mieszaną cerę.

4. Nie wyobrażam sobie makijażu bez matowych pomadek. Szczególnie upodobałam sobie zestaw K-lips Lovely oraz Million Dollar Lips od Wibo.

5. Od ponad roku noszę hybrydy, ponieważ jestem paznokciowym leniwcem i zmieniam je co 3 tygodnie. Najbardziej lubię markę NeoNail, Victoria Vynn i Silcare.

6. Jestem na bakier z wszelkimi masłami i balsamami do nawilżania ciała. Zapominam o ich używaniu, a potem dziwie się, że moja skóra jest sucha jak wiór.

7. Zawsze kuszą mnie kosmetyczne nowości i oczywiście chcę je kupić. Po chwili rozmyślań dochodzę do wniosku, że nie są mi wcale potrzebne do szczęścia. Tym sposobem ćwiczę silną wolę.

8. Uwielbiam nowe perfumy, lecz mam kilka "stałych" zapachów, które zawsze znajdą miejsce na moich półkach. Mowa o Euphorii CK i Femme Avonu.

9. Mam fioła na punkcie produktów do włosów. Mam 3 lub 4 szampony, które mają różne właściwości i działanie, oraz niezliczoną ilość odżywek i masek.

10. Wcale nie kuszą mnie kultowe malowidła od sławnych osobistości. Nie ruszają mnie kosmetyki Kylie Jenner czy Jeffree Star.

Jestem ciekawa, ile osób posiada podobne poglądy do moich :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.