poniedziałek, 27 marca 2017

🌞Wschód słońca od NeoNail? Lakier termiczny Tequila Sunrise. + masa zdjęć. 🌞

Od kilku miesięcy namiętnie używam lakierów termicznych NeoNail. Za nami już kilka dni wiosny, dlatego na moich paznokciach pojawił się iście słoneczny lakier o nazwie Tequila Sunrise.
Marzył mi się on już od dłuższego czasu, lecz zimą stawiałam na chłodne i stonowane barwy. Wraz z pierwszymi promykami przywitałam również ciepłe i wesołe odcienie.
Koniec depresyjnej pogody, pora cieszyć się nową porą roku.
Ilość warstw do pełnego krycia: 3 grubsze lub 4 cienkie. (niestety pigmentacja jasnych odcieni jest średnia, ale mi to w niczym nie przeszkadza)
Trwałość: nawet do 5 tygodni.
Pędzelek: płaski, długi i łatwy w obsłudze. Bez problemu dociera w najmniejszy zakamarek.
Konsystencja: średniogęsta. Lakier nie zalewa skórek oraz się nie kurczy.
Czas utwardzania 1 warstwy: 30 sekuns lampa LED i 2 minuty lampa UV.
Odcień: pomarańczowy- gdy jest chłodno, żółty- gdy jest ciepło.
Efekt: najlepiej prezentują się paznokcie wystające poza opuszek palca. Końcówki niemal zawsze są ciemniejsze niż reszta płytki. Bez dwóch zdań rezultat wzbudza zainteresowania.






Lubicie lakiery termiczne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.