piątek, 24 marca 2017

💗Jak rozwiązać problem wieczne poplątanych pasm? Ekstrakt proteinowy BingoSpa.💗

Kto ma długie włosy ten wie, że niekiedy ich rozczesanie graniczny z cudem. Dla mnie ich mycie jest nie lada wyzwaniem, ponieważ są bardzo gęste. Szukałam idealnego produktu, który pomoże mi je okiełznać i dlatego trafiłam na odżywkę marki BingoSpa.
Jak się sprawdziła?
O produkcie:
Ekstrakt proteinowy BingoSpa zawiera nawilżające proteiny jedwabiu i odżywcze proteiny mleczne wspomagane działaniem aminokwasów. Zawarte w recepturze hydrolizowane proteiny jedwabiu tworzą na powierzchni włosa, nawilżający, ochronny film.

Ekstrakt BingoSpa wzbogacony jest o aminokwasy budujące i wzmacniające strukturę włosa. Ekstrakt doskonale chroni strukturę włosów przed wysoką temperaturą, promieniami UV i zniszczeniami spowodowanymi codziennym stosowaniem suszarki lub prostownicy.

Po zastosowaniu ekstraktu BingoSpa włosy są gładkie, lśniące i miękko przyjemne w dotyku. Mają mocny, zdrowy wygląd, łatwiej się rozczesują i mniej elektryzują.

Sposób użycia: ekstrakt BingoSpa równomiernie rozprowadzić na umytych, wilgotnych włosach. Po ok. 2 min dokładnie spłukać.
Muszę uprzedzić na samym początku, że od pierwszego użycia zapałałam miłością do tej odżywki. Będę o niej pamiętać w przyszłości.
Duża 500 ml przeźroczysta butla wyposażona jest w higieniczną i poręczną pompkę, która ułatwia mi używanie mazidła. 
Posiada rzadką, lejącą się konsystencję, która jest niezwykle lekka i nie obciąża pasm. Produkt ma typowy dla tej firmy zapach, który kojarzy mi się z drogim proszkiem i mydłem. Żałuję, że po umyciu nie jest wyczuwalny, ponieważ jest bardzo przyjemny.
Najważniejsza kwestia, jak się sprawdza? Ekstrakt proteinowy działa cuda. Już podczas spłukiwania mogę zauważyć, że moje niesforne włosy są rozplątane.
Po wysuszeniu widzę pozytywne działanie kosmetyku. Moja szopa nabiera lekkości, jest nieziemsko błyszcząca, gładka i śliska. Końce są zdyscyplinowane i przestają się odwijać. Jeszcze nigdy nie były jak miękkie.
Nie zauważyłam negatywnego wpływu w procesie ich przetłuszczania, ponieważ odżywki nie nakładam bezpośrednio na skalp.
Od kiedy jej używam, zniknęły wszystkie problemy z rozczesywaniem, a na tym mi najbardziej zależało. Pasma cudownie się układają i nie mam z nimi najmniejszych problemów.
Jeśli chodzi o cenę i dostępność... Duża butla kosztuje ok. 15 zł i można dostać ją w sklepie internetowym.

Lubicie kosmetyki BingoSpa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.