sobota, 4 marca 2017

💄Drogeryjne perełki. Eveline. 💄 +wyniki rozdania.

Nigdy nie miałam większej styczności z kosmetykami firmy Eveline. Poznałam je, dopiero kiedy miałam przyjemność z nimi współpracować i do tej pory jestem im wierna. Uważam, że ich asortyment jest ciekawy, a eyeliner poleca sama Red Lipstick Monster.


Cienie Quattro- mam wersję z szarościami i granatami. Cienie posiadają połyskujące i satynowe wykończenie, które bardzo ładnie prezentuje się na powiece. Małe plastikowe opakowanie wygląda estetycznie i zmieści się w każdej kosmetyczce podczas wyjazdów.
Pigmentacja jest niczego sobie, ładnie się rozcierają i trzymają skóry. O ile się nie mylę, są dostępne również w fioletowej, brązowej i srebrno-czarnej wersji.

Kredka z gąbką Eye Max Precision- automatyczna kredka posiada miękki rysik, który można z łatwością rozetrzeć. Niekiedy nie mam ochoty na wyrazistą kreskę i wtedy sięgam po ten produkt. Każdy znajdzie swój ulubiony odcień, ponieważ ich gama jest całkiem duża.

Eyeliner Celebrities- towarzyszył mi na studniówce i wytrzymał na powiece cały bal. Od tej pory jestem mu wierna. Eveline oferuje również wersję brązową, fioletową i granatową. Lekko matowe wykończenie jest trwałe, nie kruszy się i przez długi czas wygląda idealnie. Mały i precyzyjny pędzelek pomoże zmalować zarówno cienką, jak i grubą kreskę. Jest dość sztywny, dzięki czemu jaskółka jest łatwością.

Rozświetlający korektor Art Scenic Proffessional- kamuflaż w płynie, który skutecznie radzi sobie z moimi cieniami pod oczami. Stają się jaśniejsze, a rozświetlające drobinki nadają jej zdrowego i promiennego wyglądu.

Puder z jedwabiem art Make-up- puder, który daje naprawdę dobre krycie oraz na długi czas zapobiega świeceniu się skóry.

Eyebrow Corrector- dokładnie tak, istnieje nawet korektor do brwi. Jest to żel zabarwiony na brązowo o chłodnym odcieniu. Podkreśla włoski i pomaga je ujarzmić.

Żel do usuwania skórek- mój niezawodny przyjaciel podczas robienia hybryd. Skutecznie zmiękcza zgrubiałe skórki i pomaga je odsunąć.

Mini Max Quick Dry & Long Lasting- małe buteleczki lakierów do paznokci skrywają przepiękne odcienie. Są trwałe, a malowanie jest czystą przyjemnością.

Colour Instant- kolejny lakier do paznokci, który pokochałam. Posiada genialną pigmentację oraz szeroką paletę barw.

6w1 Care & Colour- odżywka, która nadaje kolor. Mam wersję z jasnym różem, efekt jest bardzo delikatny i kryje niczym normalne malowidło.

Satin Blush- jeden z lepszych róży. Kosmetyk wydany jest w wielu opcjach kolorystycznych. Dodaje zdrowego blasku na policzkach.

Tak wygląda zestawienie moich faworytów firmy Eveline.

Jak przedstawia się Wasze?

Wyniki rozdania:
KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.