czwartek, 2 marca 2017

💄Drogeryjne perełki. WIBO💄

Ptaszki ćwierkały, że za jakiś czas w Rossmannie powrócą spore promocje. Nie wiem jak Wy, ale ja zawsze mam problem z wyborem odpowiednich kosmetyków. Jest ich tyle, że sama nie wiem, na co się zdecydować.
Zawsze pisałam ogólnikowo o wszystkich produktach, tym razem postanowiłam opisać każdą z tańszych szaf. 
Chciałabym, aby ta seria była współpracą z moimi czytelnikami. Prosiłabym o wpisywanie w komentarzach również Waszych typów, aby każdy wiedział o drogeryjnych "perełkach".
Dlaczego tak? Ponieważ sam opis bloga mówi, czy warto kupować tanie kosmetyki?
Dziś opowiem o jednej z moich ulubionych firm, czyli o WIBO.
Kredka do ust NudeLips- posiadam konturówkę do ust w odcieniu pomarańczowej/ceglanej czerwieni. Kupiłam ją przypadkowo i urzekła mnie od pierwszego nałożenia. Posiada miękki rysik, który z łatwością sunie nawet po przesuszonych wargach. Pozostawia przyjemne satynowo/matowe wykończenie, a tym samym jest bardzo trwała.
CENA: 6,79 ZŁ

Pomadka Glossy Temptation- przyjemna pomadka, która posiada dość stonowaną kolorystykę. W swojej kolekcji zawiera piękne nudziaki i twarzowe róże. Ładnie kryje usta, ma lekko błyszczące/satynowe wykończenie. Na moich ustach bez jedzenia i picia utrzymuje się ponad 3godziny. Schodzi równomiernie i nie wzbiera się w drobnych załamaniach.
CENA: 11,29 ZŁ

Matowa pomadka Million Dollar Lips- odkryłam swojego "matowego" graala. Długo szukałam tak trwałego i przyjemnego produktu. Obecnie jest dostępny aż w 6 odcieniach. W ich ofercie znajdziemy chłodny róż, nudziaki, fukcję, czy ostrą czerwień.
CENA: 13,79 ZŁ

Paleta Go Nude Smoky Edition- cienie wprawdzie ma moja kuzynka, ale miałam okazję je pomacać i jestem nimi pozytywnie zaskoczona. Przy pomocy palety można wyczarować cudowny dzienny oraz wieczorowy makijaż. Metalowa kasetka dodaje jej "uroku". W środku można znaleźć również pędzelek, który nadaje się do rozcierania.
CENA: 41,99 ZŁ

Tusz Extreme Lashes- idealna, codzienna mascara. Posiada ładny, czarny pigment. Bez problemu wytrzymuje na rzęsach przez cały dzień. Jaki efekt można dzięki niej osiągnąć? Rozdzielone, pogrubione i wydłużone włoski są tym, co zawsze otrzymuję.
CENA: 9 ZŁ

Wow Glamour Sand- mam do nich sentyment, ponieważ dzięki nim zapałałam miłością do piaskowych lakierów. Uważam, że ich kolorystyka jest przepiękna.
CENA: 8 ZŁ

Wow Granite Sand- lakier posiada mniej drobinek, które są wręcz mikroskopijne, a wykończenie jest pozbawione połysku.
CENA: 7,30 ZŁ

Wow Posh Box- zestaw dla każdej sroki. Opakowanie zawiera dwie buteleczki. W jednej znajduje się kolor, a w drugiej brokat lub świecidełka, które można wykorzystać do zdobnictwa.
CENA: 9,99 ZŁ

Holographic Nail Polish- holograficzne drobinki mienią się niczym najpiękniejsza tęcza. Wykończenie nie jest do końca gładkie, chociaż nie jest też szorstkie, tak jak w przypadku piasków.
CENA: 10,29 ZŁ

Paleta 3 Steps to Perfect Face- zestaw do konturowania, w którym znajduje się róż, rozświetlacz oraz bronzer. Jest to wręcz kultowy produkt w mojej drogerii, ponieważ ciężko go dostać.
CENA: 24,79 ZŁ

Banana Loose Powder- kupiłam go przypadkowo i ten mały przyjemniaczek został moim matowym przyjacielem. Posiada delikatny zapach oraz żółtawe zabarwienie, dzięki któremu niweluje zaczerwienienia na twarzy.
CENA: 15,99 ZŁ

Fixing Powder- mój pierwszy sypki puder, który posiada cudowny, perfumowany zapach i satynowo/matowe wykończenie. Jest bardzo wydajny i trwały.
CENA: 12,99 ZŁ

Smoothi'n Wear- bardzo podobają mi się ich róże. Dają naturalny efekt, a niektóre nawet posiadają rozświetlające drobinki.
CENA: 9,99 ZŁ

Diamond Illuminator- bez dwóch zdań największy hit Wibo. Cudowny rozświetlacz, który daje efekt połyskującej tafli. Cudo!
CENA: 9,99 ZŁ

Strobing Make up Kit- zestaw 4 rozświetlaczy, umieszczonych w pięknej, srebrno-lustrzanej kasetce. Znajdują się tam zarówno ciepłe, jak i chłodne tony. Można je również wykorzystać do makijażu oka.
CENA: 29,99 ZŁ

Ecstasy Blusher- posiada mocną pigmentację, więc należy uważać, aby nie zrobić sobie plam. Róż można dostać w 3 odcieniach. Opakowanie jest solidne, a wewnątrz znajduje się lustereczko.
CENA: 21,99 ZŁ

Peeling z aloesem i witaminą E- kupiony pod wpływem natchnienia. Skutecznie zmiękcza przerośnięte skórki, wygładza okolice paznokcia, a do tego je nawilża.
CENA: 9,29 ZŁ

Mam nadzieję, że podoba Wam się moje zestawienie ulubieńców i faworytów firmy Wibo.
Chętnie dowiem się o Waszych, więc pamiętacie o zgłaszaniu ich w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.