czwartek, 7 maja 2015

Poznajmy się lepiej: 50 faktów o mnie :)

Uwielbiam uwielbiam gadać,nie koniecznie o sobie. 
Zdałam sobie sprawę,że na tym blogu nigdy nie pojawił się TAG 50 faktów o mnie.
Tak więc poznajmy się bliżej :)

1.Mam urodziny 09.08
2.Jestem bałaganiarą...która uwielbia porządek! Tak dokładnie tak :) Wszędzie robię bałagan lecz bardzo mnie denerwuje.
3.Nosze okulary i bez nich czuję się bardzo niekomfortowo. 
4.Uwielbiam Harrego Pottera. Każdą część oglądałam po tysiące razy, tak samo z książkami.
6.Jeśli już mowa o książkach. Bardzo ciekawią mnie książki o tematyce wojennej. Czytam pamiętniki i książki o tej tematyce.
7.W wakacje obejrzałam każdą część "Gwiezdnych Wojen" w wersji rozszerzonej.
8.Jako dodatkowy przedmiot na maturze wybrałam język angielski rozszerzony (do niczego się nie przydał)
9.Uwielbiam facetów,którzy mają zielone oczy i długie rzęsiska :D 
10.Mam psa Gucika,którego traktujemy bardziej jak domownika niż zwierzaka.
11.Bardzo rzadko oglądam TV.
12.Za to radio gra u mnie 24/7. Muzyka towarzyszy mi wszędzie.
13.W ciągu 3 lat wyhodowałam włosy niemal po biodra (zaczynałam od którkiego boba,który sięgał karku).
14.Nie mam problemu wyjść do miasta na zakupy bez makijażu.
15.Bardzo często robię potrawy kuchni włoskiej.
16.Skończyłam szkołę gastronomiczną i... nie wyobrażam sobie pracy w tej branży.
17.Pomimo tego,że mam kilka paletek z cieniami do powiek to... ciągle kusi mnie kupić nowe :)
18.Ostatnio wyrzuciłam ponad 20buteleczek z starymi lakierami. 
19.Mimo,że mam kilka różowych lakierów to musze kupić następny, bo ma inny odcień.
20.13 jest moją szczęśliwą liczbą.
21.13.12 roku zdałam prawo jazdy :)
22.Mam własne autko :)
23.Uroczą pastelowo żółtą pandę :D
24.Codziennie oglądam filmiki na YT.
25.Polubiłam Martina Stankiewicza,Abstrachuje,Ajgora,RLM,Stylizacje,Banshee,Zapytaj Beczkę i wiele wiele innych :) Subskrybuję ponad 100 kanałów,które oglądam :)
26.Jestem strasznym nerwusem! Wszystko musi być tu i teraz :D
27.Mam młodszą siostrę,którą przezywam Stonka (Weronika)
28.Dawniej chciałam zostać przewodnikiem wycieczek.
29.Przykładam dużą uwagę do własnego wyglądu. Nie jestem próżna,lecz zawsze chcę wyglądać dobrze.
30.Dawniej miałam bardzo kruche,rozdwajające się paznokcie.
31.Od kiedy zaczęłam robić hybrydy paznokcie są twarde jak kamień :)
32.Nie lubię gorąca,lecz bardzo lubię siedzieć w basenie ;)
33.Niestety bardzo późno chodzę spać (2-3) w nocy i mam problem wstać rano o 7 czy 8.
34.Mam 170cm wzrostu i uwielbiam chodzić na szpilkach :) Mam kilkanaście par.
35.Ciągle szukam ciekawych filmów :)
36.Zawsze gdy pierw zobaczę film i mi się mega spodoba to... czuję niedosyt gdy przeczytam książkę.
37.Kocham kocham galaretkę i żelki! 
38.Bardzo trudno się opalam,lecz zawsze mam poparzony kark i ramiona.
39.Mam piegi i w lecie wyglądam jakbym opalała się przez sitko. 
40.Jestem ogromną gadułką i na imprezach zawsze gadam najwięcej.
41.Uwielbiam kolorowe drinki i smakowe piwa :)
42.Mimo,że nie oceniam ludzi po wyglądzie bardzo śmieszą mnie panie z brwiami od szklanki czy za ciemnym o kilka odcieni podkładem. Zadaję sobie pytanie czy panie mają lustro.
43.Chciałabym spełnić swoje marzenie i kupić zestaw Rose Gold Zoeva <3
44.Nie zazdroszczę innym blogerkom kosmetyków, tylko spinam dupcie i składam kase :)
45.Mogłabym na okrągło jeść lody bakaliowe :D 
46.Chciałabym zamieszkać w Pradze lub Budapeszcie <33
47.Uwielbiam podróżować i z rodzinką zwiedziłam ponad połowę Europy i malutki kawałek Azji :)
48.Nie jem innego mięsa jak piersi kurczaka :D Mogłabym żyć bez niego. 
49.Nigdy nie byłam nad Bałtykiem.
50.Za to byłam nad morzem Śródziemnym,Tyreńskim i Oceanem Atlantyckim :)

No to tyle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.