wtorek, 12 maja 2015

Wyzwanie paznokciowe :) Czy podołam?? 12.05 COŚ DELIKATNEGO :)

Na photoblogu jedna z użytkowniczek postanowiła zorganizować Nails Challenge.

Podczas pierwszego wyzwania nie mogłam brać udziału,ponieważ miałam świeżo zrobione hybrydy.
Teraz postanowiłam wziąć udział oraz zrobić jak najładniejsze pazurki :)
Miałam pewne obawy,bo nigdy wcześniej nie przykładałam uwagi do zdobienia paznokci i unikałam ich :)
Jednak lubię wyzwania i wiem,że będzie to super zabawa.

Jeśli chcecie dołączyć do wyzwania więcej informacji znajdziecie u organizatorki.

Wczoraj postanowiłam wykonać już pierwsze zadanie i zrobić coś delikatnego.
Od razu z delikatnością skojarzyły mi się kolory w odcieniach różu.
Pierwszy raz zrobiłam na paznokciach różyczki! Są słodkie i delikatne :)
Dopiero uczę się zdobić paznokcie więc proszę o wyrozumiałość :)
Będę musiała zaopatrzyć się w pędzelki, kwiatki wykonałam przy użyciu sondy.

Do manicuru wybrałam dwa lakiery BeBeauty (ciemny róż na palcu serdecznym oraz pudrowy róż jako lakier bazowy na pozostałych paznokciach)
Różyczki wykonałam lakierem Editt oraz listki miętowym lakierem Revers.

Efekt bardzo mi się spodobał, chociaż do perfekcji daleko :)
Najbardziej nie mogę się doczekać wyzwania babeczkowego oraz bajkowego <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.