piątek, 22 maja 2015

Cienie MUA zostaną tańszym odpowiednikiem cieni Sleek?

Uwielbiam cienie do powiek! Paletkę zamówiłam podczas -10% zniżki na kosmetyki. Byłam bardzo niezdecydowana i do samego końca nie wiedziałam którą powinnam wybrać. 
Wybór jednak padł na paletę Glitter Ball w pięknych żywych kolorach. 
Zdecydowałam się na nią, między innymi dlatego,że szukałam idealnego złota.

Paletka MUA to prawdziwa gratka dla miłośników pięknych barw. Kompozycja kolorów urzeknie Cię i sprawi, że jeszcze chętniej będziesz się malować! 
MUA LOGO
Glitter Ball to idealnie dobrane barwy w 12 kolorowej palecie pozwolą na kombinację wielu makijaży. Za ich sprawą stworzysz zarówno makijaż dzienny, jak i wieczorowy, jednak najwięcej powstanie makijaży kolorowych. Znajdziesz tutaj kolor biały, który będzie bazą i rozświetlaczem, czarny z glitterem, który przyciemni oko oraz szarości, fiolety, pomarańcze i niebieskości. Znalazł się również klasyczny brąz, róż i pomarańcz. Paleta jest bardzo poręczna, wygodna w podróży. Cienie są bardzo trwałe, nie osypują się. 

Cienie znajdują się w plastikowej palecie. Ponieważ wieczko jest przezroczyste,widzimy każdy cień z osobna. Dołączony jest także aplikator,którego nie używam.
W środku znajduje się aż 12 kółeczek o pięknych kolorach. Malowidła należą do grubo zielonych cieni,lecz bardzo dobrze trzymają się pędzelka oraz powieki.
Makijaż bez bazy pozostaje na powiekach ok. 6-7godzin, zaś z bazą aż do demakijażu. Pod koniec dnia mogą lekko osadzić się w załamaniu powieki. Gdy nałożymy bazę, zauważymy piękne podbicie koloru. Cienie nabiorą barw oraz będą wyglądały niczym mieniąca się tafla.
Jak nazwa mówi, wewnątrz znajdziemy same błyszczące kółka. W świetle mienią się niczym gwiazdki na niebie :)
Wiele osób narzeka na złą pigmentacje. Byłam bardzo zdziwiona gdy okazało się,że niczego im nie brakuje! Są bardzo dobrze napigmentowane, nie giną na powiece podczas rozcierania oraz nie tworzą plam.
Podczas aplikacji cienie mogą lekko się osypywać,lecz tragedii i płaczu nie ma. Można je łatwo usunąć z policzków. Kolorystyka jest perfekcyjnie dobrana. Dzięki niej możemy wyczarować ciekawy makijaż,który będzie zachwycał.
Muszę przyznać,że cena zachęca do kupna. 20złotych za paletkę jest wystarczającą kwotą. Niestety ubolewam nad dostępnością. 
Produkty firmy MUA możemy dostać w wielu drogeriach internetowych. Sklep Cocolita poszerzył asortyment o kilka nowych palet,które mam zamiar wypróbować. 
Na koniec mogę powiedzieć,że zaprzyjaźniłam się z moim maleństwem. Kolorystyka niezwykle przypadła mi do gustu. Cienie podbijają zieloną tęczówkę oraz pomagają wydobyć jej urok. 
Jeśli poszukujecie tanich kosmetyków, serdecznie polecam właśnie tą firmę. 



Macie może cienie firmy Mua? 
Co o nich sądzicie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.