sobota, 30 maja 2015

Fixing powder. Podbije moje serce i zostanie kosmetykiem wszech czasów? Czy może trafi do kosza?

Puder kupiłam podczas Rossmannowskiej promocji. Nigdy nie miałam sypkiego,więc postanowiłam coś wybrać.
Do sklepu wybrałam się z myślą o kupnie rozświetlacza,którego niestety nie było. Z braku laku postanowiłam wybrać Fixing Powder firmy Wibo.

Półtransparentny utrwalacz makijażu w sypkim pudrze. Matuje, utrwala zarówno podkład i korektor. Zapewnia idealną bazę wyjściową do aplikacji różu i rozświetlacza. Jego drobnozmielona konsystencja ułatwia dopasowanie do każdego rodzaju podkładu. Zawarty w nim kolagen działa nawilżająco i regenerująco. 

Skład: 
Talc, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Mica, Magnesium Stearate, Silica, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Hexylene Glycol, Hydrolyzed Collagen, Parfum, CI 77499, CI 77491, CI 77492


Opakowanie:
Słoiczek wygląda bardzo elegancko. Podoba mi się jego prostota i schludne opakowanie. 
Wewnątrz znajdziemy malutkie sitko,przez które dozujemy produkt. 
Sitko było zaklejona folią,którą mam do tej pory aby kosmetyk nie wysypał się gdy będę miała go w torebce.

Cena/dostępność:
Regularna cena wynosi 10złotych, za swój zapłaciłam 5zł z groszami. 
Możemy dostać go w drogerii Rossmann oraz tych,w których znajduje się szafa Wibo.

Zapach:
Tak tak! Ten puder bardzo ładnie pachnie! Przypomina mi zasypkę dla dzieci.

Konsystencja:
Puder jest bardzo drobno zmielony,dzięki temu bardzo dobrze dopasuje się do kształtu twarzy. 
Nie osypuje się z pędzla,nie pyli.

Kolor:
Pyłek przypomina kolorem różową glinkę. Na skórze jest niewidoczny, nie ma efektu białej twarzy.

Trwałość:
Mam cerę suchą w kierunku normalnej, puder widoczny jest od rana do samego demakijażu. Nie mogę się do niczego przyczepić.
U kuzynki,która ma bardzo! tłustą cerę puder matowi przez 7-8godzin. 


Potrzebowałam pudru,który ładnie zmatowi cerę. Skóra staje się jednolita,nie podkreśla skórek oraz wyprysków. 
Ogromnym plusem jest to,że w ciągu dnia nie muszę poprawiać makijażu. Skóra wygląda perfekcyjnie przez cały dzień, nie ważne jaka pogoda jest na zewnątrz.
Używam go ciągle od ponad miesiąca i nie widzę większego ubytku. Jest bardzo wydajny. Data ważności sięga 6mies. i obawiam się,że w tym czasie nie zużyję go całego.
Zdecydowanie pobił puder Sensique i Quiz.
Wiem,że stał się KWC i będzie stale gościł w mojej kosmetyczce :) 

Puder kosztuje grosze,więc warto go wypróbować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.