środa, 13 maja 2015

100 cieni do powiek za 31złotych?

Czy paletka 100cieni do powiek za 31zł może być dobra? Paletkę dostałam w prezencie od rodzinki, wiedzą że uwielbiam kolorowe cienie więc trafili idealnie.
Ale czy cienie są dobre? Czy nadają się do makijażu?


Saffron 100 Colours Cream Eyeshadow
Zestaw 100 cieni do powiek
Kremowa tekstura
Połyskujące wykończenie
Mocna pigmentacja

Colours Cream Eyeshadow marki Saffron to zestaw 100 wspaniałych cieni do powiek, który daje szeroki wybór i możliwość stworzenia każdego makijażu oczu.
Cienie posiadają kremową teksturę, która daje gładkie, satynowe, połyskujące wykończenie. Posiadają mocną pigmentację koloru, dają ładne i równomierne krycie. 

Całość jest zamknięta w eleganckiej czarnej kasetce, która zawiera wbudowane lusterko oraz dwa aplikatory do cieni.
Paleta umieszczona jest w kartoniku. Małe zastrzeżenie mam do wielkości poszczególnych cieni. 
Każdy ma wielkość 1cmx1,5cm. Więc ciężko malować się na szybciocha przy pomocy palców.
Z pędzelkiem nie ma takiego problemu. Ułożone są kolorystycznie w każdym rzędzie mamy po 8-9 cieni w różnych odcieniach.
Kolorystyka mogłaby być szersza, poszerzona o kilka innych barw.
Paleta kosztuje 31zł i można ją dostać tylko w internecie np. ekobieca.
Do słów producenta nie mogę się przyczepić. Spełniają się w 100%. Cienie mają kremową konsystencje,dobrze przylegają do powieki. Nie osypują się prawie wcale więc plus za to.
W palecie znajdziemy tylko połyskujące cienie, szkoda że nie ma matowych.
Pigmentacja jest bardzo dobra. Pięknie mienią się na powiece, dobrze rozcierają i trwałość jest także wysoka. Na powiece wyglądają porządnie cały dzień. Nie barwią powieki,łatwo można je zmyć nawet przy użyciu samej wody.
Dużym zaskoczeniem było kilka pojedynczych cieni "żuczków" które pod różnym kątem mienią się i zmieniają kolor. Najbardziej do gustu przypadł mi jasny fiolet opalizujący na błękit. 
Gdybym mogła coś zmienić to to,że poszerzyłabym wielkość cieni,aby można było je wygodniej używać oraz zmieniłabym wygląd paletki. 
Więcej zastrzeżeń nie mam :)


1 komentarz:

  1. Ja chyba jednak wole mieć mniej cieni w paletce, ale za to takich, których używam na co dzień a nie raz na
    pięć lat i mam je sprawdzone :) Ja akurat nie lubię bardzo wyrazistych kolorów, uwielbiam neutralne, nudziaki i taka tez paletkę mam (paleta z Pierre Rene), tyle mi do szczęścia wystarczy, kilka brązów jasnych i ciemnych :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.