niedziela, 17 maja 2015

Gumki Invisibobble VS gumki a la Invisibobble.

Już jakiś czas temu wraz z siostrą zamówiłyśmy gumeczki Invisibobble w drogerii Cocolita. Na zakupach w Kiku zobaczyłam podróbki i wpadłam na pomysł aby je porównać.
Testy trwały ponad miesiąc i używałam ich niemal codziennie. 
Po lewej stronie używane o wiele częściej podróbki, po prawej zakładane rzadko Invisibobble. 
Obie pary były moczone w gorącej wodzie. Jak widać prawdziwe gumeczki zniekształcają się i to bardzo. Te z sklepu Kik pozostają nie zmienione.

Tak więc zaczynajmy BITWĘ GUMECZEK! :)


Gumki można dostać zarówno stacjonarnie jak i w drogeriach internetowych.
Ceny wahają się w granicy 13-15zł. Można kupić je pojedynczo za 5zł lub jako zestaw trzech gumeczek. Istnieje wiele wersji kolorowych. 
Można dobrać je do koloru włosów lub stroju. 
Gumki zawierają zarówno plusy jak i niestety minusy.
Do plusów możemy zaliczyć oryginalny kształt,który nie odkształca włosów. Nie posiadają metalowych łączeń, więc są bezpieczne dla kłaczków. 
Mam gęste włosy więc niestety gdy nosiłam zwykłe gumki miałam uczucie ściągnięcia i bolała mnie głowa od za mocno ściśniętych frotek. 
Tutaj nic takiego nie występuje. Bardzo łatwo można je ściągnąć z suchych jak i mokrych włosów.
Sprężynki nie plączą włosów, nie musimy martwić się o splątane włosy.
Nie brudzą się więc następny plus. Gdy się rozciągną wystarczy włożyć je do szklanki z gorącą wodą i powrócą do pierwotnego kształtu. 
Niestety gumeczki mają swoje minusy,które czasem mi przeszkadzają. 
Gdy masz grube i ciężkie włosy,łatwo się zsuwają i nie trzymają włosów.
Trzeba je poprawiać co jakiś czas, więc jest to dość nie wygodne gdy jesteśmy poza domem, w trasie itd.
Bardzo,ale to bardzo szybko się rozciągają i niestety pękają.


Aby nie przeciągać,powiem że gumeczki zachowują się tak samo jak oryginał,lecz mają więcej plusów na których się skupię.
Podróbki są ciut grubsze więc lepiej trzymają włosy. Nie ważne czy robimy kok czy kucyka, gumka pozostaje na swoim miejscu.
Do wyboru mamy o wiele więcej wariantów kolorystycznych oraz rozmiarów. Można dostać je w sklepikach typu Kik, Pepco oraz Sklepach Wszystko Po...
Moje gumki z sklepu Kik wracają do swojego pierwotnego kształtu już po 1-2godzinach więc nie trzeba gotować wody aby je wymoczyć by wróciły do swojego kształtu.
Troszkę bałam się o słabą trwałość,ale są o wiele bardziej trwałe niż Invisibobble! Specjalnie rozciągałam je najbardziej jak tylko się da i nie popękały.
Cenowo także wychodzi lepiej,ponieważ za 5-6gumeczek płacimy tylko 4złote.
Minusów nie zauważyłam :)

Dla mnie zasłużonym zwycięzca są podróbki. Mają o wiele więcej plusów. Najważniejsza jest trwałość oraz trzymanie włosów.
Na dniach wybiorę się do sklepu Kik po następne gumeczki :) Można wybrać ich grubość oraz wielkość :) Tym razem postawię na czarne i białe w czarne kropeczki :)

Macie może te gumeczki? Porównywałyście z innymi? :)
Co o nich sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.