wtorek, 19 maja 2015

Projekt kosmetyczne zbiory- "Lakiery,odżywki i akcesoria do paznokci"


Uwielbiam nowe wyzwania,dlatego zgłosiłam się do projektu. Pomysłodawczynią jest Joanna z bloga http://joannaa-lifestyle.blogspot.com/

Projekt polega na pokazywaniu swoich kosmetycznych zbiorów.
W tym poście pokażę moje lakierowe zbiory :)
Mimo,że mam wiele lakierów nie mam czym ich pomalować :D W swoim koszyczku nie mam odżywek,ponieważ uważam je za całkowicie zbędne. Wolę najtańczy olejek rycynowy oraz oliwę :)
Mam pełno świecidełek, ponad 200 woreczków z ozbodami,brokatem i diamencikami. Ozdóbki kupuje w Markecie Chińskim i na Allegro :)
Kiedyś miałam ponad 150 lakierów, teraz kolekcja wynosi 97sztuk :)
Czemu tak mało? Ponieważ zrobiłam porządek i wyrzuciłam wszystkie te,których już nie używam i nie nadawały się do malowania.
Najbardziej lubię lakiery BeBeauty, Wibo oraz Revers.
W swojej kolekcji mam także maszynkę do obróbki paznokcia i skórek. Kupiłam ją w Biedronce niemal 2 lata temu za 19zł :) Do tej pory działa bez zarzutu. 
Sondy kupiłam w Chińskim Markecie. Za 5sztuk zapłaciłam tylko 8zł :)
Znajdziemy także tutaj preparat do skórek firmy Eveline i kilka pilniczków :) 
Zapraszam do mojej kolekcji :3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.