wtorek, 5 maja 2015

Nowości prosto z Avonu! :)

Tym razem z końcem katalogu nr.6 przychodzi zamówienie :) Złożone dość niespodziewanie,ponieważ w tym miesiącu miałam oszczędzać. 
Zakupy małe, ograniczyłam się do minimum.
Nie zamawiałam nic z katalogu,lecz z gazetki Focus.


Wraz z mamą wybrałam 
Nowość AVON Avon Foot Works Ananasowy Sorbet: Scrub, Spray oraz balsam do stóp 
Emotikon wink
Dlaczego wybrać te produkty ? Owoce ananasa znajdują zastosowanie w kosmetyce. Wszystko dzięki: witaminie C, która rozjaśnia skórę, likwiduje przebarwienia i wzmacnia naczynia krwionośne,kwasom organicznym i bromelainie, które delikatnie złuszczają martwy naskórek,
minerałom, które odżywiają skórę,
działaniu przeciwzapalnym i przeciwobrzękowym.
Kosmetyki na bazie ananasa można stosować przy każdym typie cery. 


Zestaw do stóp. Ponieważ zbliża się ciepło, trzeba o nie zadbać :) Uwielbiam ananasowy zapach <3
Koszt dość niski,bo za 3sztuki zapłaciłam około 12zł. Moim zdaniem bardzo się opłaca :)


Następnie za 24,99zł kupiłyśmy trzy mgiełki: Celebre, Pur Blanca oraz Passion Dance.
Miałyśmy je już dawno dawno temu i bardzo dobrze się sprawdziły :)
W katalogu cena jednej mgiełki dochodzi do 15zł :)


Na koniec trzy próbeczki szminek Zmysłowa przyjemność. Wybrałam różowe odcienie,bo jak by inaczej :)


Zamówienie małe,bo postanowiłam zaszaleć w Rossmannie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.