czwartek, 17 listopada 2016

👧Jak rozpocząć przygodę z henną brwi? Najlepszy produkt dla początkujących.👧

Miesiąc temu dorosłam do tej decyzji. W pewną sobotę kupiłam nawet hennę w Rossmannie, a w poniedziałek lub wtorek kurier przywiózł mi paczuszkę niespodziankę. Nie miałam o niej nawet pojęcia, więc byłam bardzo ciekawa, co jest w środku. Jak się okazało, podarek otrzymałam dzięki firmie V. Laboratories, z którą miałam już przyjemność współpracy. Kilka miesięcy temu testowałam produkty do włosów. Tym razem mogłam wypróbować 3 odcienie henny oraz odżywkę na porost rzęs.
O produkcie:
Właściwości:
Jednoskładnikowa henna w aplikatorze to wygodny sposób koloryzacji brwi. Nie wymaga utleniania, przez co jest łagodniejsza dla skóry i włosów od innych produktów tego rodzaju.
Aplikator i konsystencja henny sprawiają, że nałożenie jest naprawdę szybkie i proste. Po zabiegu brwi uzyskują jednolity, a zarazem naturalny kolor. Dostępna w kolorach, czarnym, brązowym i grafitowym.

• nie wymaga mieszania składników
• naturalny i trwały efekt
• bardzo wydajna
• łatwa i szybka aplikacja
• produkt hipoalergiczny
Nigdy wcześniej nie miałam okazji zrobienia henny, więc nie miałam wprawy. Ucieszyłam się, ponieważ mogłam sprawdzić, czy ten produkt nadaje się dla początkujących.
Bardzo spodobało mi się eleganckie i dopracowane pudełeczko oraz złote detale na opakowaniu. Całość wygląda gustownie i drogo, a produkt kosztuje tylko 11.99zł. Fakt ten jest jak najbardziej na plus, ponieważ kosmetyk można użyć wiele razy, a pojemniczek działa na podobnej zasadzie jak błyszczyk. W środku znajdzie się dobrze wyprofilowany, lekko zakrzywiony, miękki aplikator, którym nanosimy produkt na nasze brwi.
Możemy użyć jej wiele razy, a do tego nie męczyć się z rozrobieniem dwóch saszetek tak jak w przypadku drogeryjnych malowideł. Właśnie to mieszanie i brudzenie wszystkiego wokół mnie zniechęcało do farbowania włosków, więc rezygnowałam z tego zabiegu. Wszystko się zmieniło, kiedy poznałam RenoVital.
Do gustu przypadła mi konsystencja, która nie jest za rzadka, ani za gęsta. Z łatwością nakłada się ją na dany obszar, a przy okazji nie ma szans na ubrudzenie większej powierzchni skóry.
Efekt farbowania okazał się fenomenalny, chociaż hennę trzymam tylko 3-4minuty. Nasze włoski bardzo szybko łapią odpowiedni odcień, a testowałam ją również u kuzynek, które są blondynkami.
Otrzymany rezultat utrzymuje się u mnie do 1,5-2tygodni, więc finalnie uważam, że nie znam lepszego produktu do trwalszego podkreślenia naszych brwi. Warto wspomnieć, że jest to kosmetyk hipoalergiczny i przepadany dermatologicznie i okulistycznie.
Jak z dostępnością? Widziałam, że można zakupić je w aptekach internetowych.
Jeśli jesteście ciekawe aplikacji, wszystko możecie zobaczyć w filmie, który znajduje się na YouTube.
Używacie tego typu produktów?
Co sądzicie o nowym wynalazku V.Laboratories?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.