sobota, 16 lipca 2016

Nowe hybrydy Victoria Vynn, poznaj markę topowych produktów do paznokci.

Czas szybko leci, a ja od niemal dwóch lat mam zestaw do hybryd, a wraz z nim masę lakierów z różnych firm.

Testowałam już wiele malowideł i większość naprawdę przypadła mi do gustu. Tym razem postanowiłam zamówić zestaw firmy Victoria Vynn, ponieważ chcę sprawdzić, jak spiszą się produkty dla profesjonalnych stylistek.
W swojej przesyłce znalazłam bazę, top, tape bond, 4 kolorowe lakiery oraz klipsy do ściągania hybryd.
Zauroczyła mnie ciemna mięta, piękny fuksjowy fiolet, rażąca pomarańcza oraz czerwień, która posiada złote drobinki.
Co warto wiedzieć o firmie Victoria Vynn?
Jest to marka powstała w NYC, mieście, które zna się na trendach. Firma czerpie inspirację ze światowej stolicy mody i desingu.
Dzięki tej wiedzy Victoria Vynn tworzy produkty do stylizacji i pielęgnacji paznokci, które będą hitem.

Co mówi firma o swoich produktach?
"Gel Polish Victoria Vynn jest światło utwardzalnym systemem do stylizacji paznokci o właściwościach soak off. Specjalnie opracowana żelowo-lakierowa konsystencja zapewnia doskonałą wydajność i aplikację, dzięki czemu wykonanie manicure jest szybkie i łatwe. Nie kurczy się i nie odpryskuje. Płaski pędzelek i samopoziomująca formuła ułatwia precyzyjną nakładanie produktów. Utwardzany w różnych typach lamp: UV, LED oraz CCFL. Gel Polish zachwyca kolorem, ekstremalnie wysokim połyskiem oraz trwałością stylizacji do 3 tygodni."
Tak więc firma zadbała o każdy aspekt lakierów. Hybrydy mają być trwałe oraz bezproblemowe, jeśli chodzi o aplikację i ściąganie.
Produkty posiadają estetyczny i schludny design, oznakowanie, które ułatwi nam szukanie odpowiednich odcieni, przyjemny pędzelek oraz szeroką gamę kolorystyczną.

Marka posiada również portale społecznościowe, na których możecie śledzić poczynania, nowości i promocje:
Instagram- KLIK
Facebook- KLIK
YouTube- KLIK
Strona Internetowa- KLIK

Jestem ciekawa jak sprawdzą się nowe malowidła, ale o tym przekonam się za tydzień, gdy zdejmę starą hybrydę Silcare i przerzucę się na markę VV.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.