piątek, 9 października 2015

Idealne perfumy? Kuszący zapach na jesienno-zimowy sezon

Dzięki portalowi Trusted Cosmetics dołączyłam do grona testerek.
Tym razem próbowałam perfumy sygnowane na drogie marki.
Tak więc całkowicie w ciemno wybrałam buteleczkę z numerem 136 od firmy Nicole.
Ponieważ mam ją od kilku dni,a perfmy łatwo przetestować,przychodzę z recenzją.
Nigdy nie miałam prawdziwego odpowiednika tego zapachu,ale opiszę co o nim sądzę.


Od producenta
Nicole 136 (grupa: świeże) to esencja zapachowa, w której łączy się: owoce liczi, cedr, cytrusy, ambra, jaśmin, paczula, różowy pieprz, piwonia, piżmo, jagoda, wetiwer, frezja. A teraz dla porównania nuta zapachowa perfum YSL Elle

Nuty zapachowe: Nuta głowy: cytryna, peonia, liczi. Nuta serca: różowy pieprz, róża, frezja. Nuta podstawowa: paczuli, wetiwer, nasiona Ambrette. 


Zapach zamknięty jest w estetycznej szklanej buteleczce o pojemności 30ml.
Wygląda bardzo elegancko i można umieścić ją w torebce czy małej kosmetyczce.
Atomizer nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość zapachowej mgiełki.
Gdy użyłam go pierwszy raz, byłam zdziwiona.
Zaskoczona,ale w pozytywny sposób. Perfum bardzo przypadł mi do gustu.
Jest mocny,ale nie przytłaczający.
Bardzo świeży i rześki,lecz na dzień może być za ciężki.
Idealny na wieczorne wyjście czy randkę.
Pięknie rozwija się na skórze. Wyczuwalne są deliktne nuty owoców,przez które przebijają się akordy drzewne.
Zapach jest uwodzicielski i intrygujący. Różowy pieprz i frezja dodają zmysłowości.
Perfumy są idealnie stworzone na chłodne,brzydki dni.
Nie mam zarzutów jeśli chodzi o trwałość. Na ubraniach i skórze wyczuwalne są przez cały dzień.

Można je kupić na stoiskach w centrum handlowym lub tutaj http://www.sklep.nicole-cosmetics.pl/
Koszują ok. 20-25zł. Cena świetna,zwłaszcza jeśli chcesz pachnieć drogimi perfumami,a nie chcesz wydawać kroci.

Znacie może perfumy Nicole?
Ja dosłownie jestem w nim zakochana!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.