czwartek, 15 października 2015

Czyżbym odnalazła najlepszy produkt do włosów?


Przez dwa lata przetestowałam masę produktów do włosów i ciągle czułam niedosyt.

Były złe, dobre i lepsze,ale ciągle brakowało najlepszego.
Przez przypadek zamówiłam balsam do włosów z olejkiem arganowym.
W ciągu miesiąca zauważyłam ogromną zmianę,której nie dostrzegłam nigdy przy żadnym produkcie.

Co producent mówi ?
Olej arganowy to „marokańskie złoto” od wieków stosowane przez tamtejszych mieszkańców do pielęgnacji włosów. W oparciu o tę tradycję stworzyliśmy marokański balsam.

Składniki aktywne: 

Olej arganowy (Argania Spinosa Kernel Oil) - zawiera wysoki procent tokoferoli -antyoksydantów, które neutralizują wolne rodniki, przyspieszają procesy regeneracji komórek, chronią włosy przed promieniowaniem UV i niekorzystnym wpływem środowiska zewnętrznego.

Organiczny ekstrakt mięty (Organic Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract) – bogata w witaminy C i P, karoten i sole mineralne, dzięki czemu przeciwdziała wypadaniu włosów i przyspiesza ich wzrost.

Organiczna oliwa z oliwek (Organic Olea Europaea (Olive) Fruit Oil) - zawiera witaminy A, B, C, D, E, F, K, wiele minerałów, aminokwasów, białek i antyseptyków. Tak cenny zestaw aktywizuje pracę gruczołów łojowych, dając włosom wszystkie niezbędne dla ich zdrowia substancje.

Skład: 
Aqua with infusions of Argania Spinosa Kernel Oil, Organic Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Rosa Damascena Flower Extract (róża damasceńska), Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Flower Extract (kwiaty pomarańczy), Eucalyptus Globulus Leaf Oil (eukaliptus), Organic Olea Europaea (Olive) Fruit Oil; Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Cetrymonium Chloride, Quaternium-87, Hydroxyethylcellulose, Cetrimonium Bromide, Benzyl Alcohol, Sorbic Acid, Benzoic Acid, Citric Acid, Parfum.

Balsam znajduje się w buteleczce z pompką,która nie zacina się mimo regularnego stosowania.
Używam go przy każdym myciu włosów od ponad miesiąca (włosy gęste i długie po pas) i w opakowaniu pozostała mi jeszcze 1/3 produktu. Jestem zdziwiona,bo zawiera tylko 280ml.
Jest niezwykle wydajny dzięki gęstej konsystencji,która nie spływa z włosów. Należy pozostawić go na włosach 3-5minut, ja zaś trzymam do 10.
Zapach przyjemny,lekko orientalny. Wyczuwalny na włosach nawet po umyciu i wysuszeniu.
Przy regularnym stosowaniu włosy stają się niesamowicie miękkie,błyszczące oraz wygładzone.
Nie mam problemów z rozczesywaniem,a włosy są cudownie nawilżone i sypkie.
Przestały się plątać, co jest ogromnym sukcesem.
Już po dwóch tygodniach widać poprawę kondycji naszych włosów.
Jak widać skład bardzo przyjemny, genialnie poradzi sobie z każdym typem włosa.

Jeśli zależy Wam na szybkim ratunku dla matowych włosów, polecam kupić balsam Marokański-oczyszczający.

Uwielbiam rosyjskie kosmetyki i kupię go na zapas :)
Stał się KWC i nie przestanę go używać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.