środa, 7 stycznia 2015

Czy warto zainwestować w zestaw do hybryd?

Na urodziny zażyczyłam sobie w tamtym roku zestaw do hybryd. Bardzo dużo o nich czytałam i chciałam mieć piękne paznokcie na dłużej niż 2-3dni.
Dokładnie przeglądałam aukcje na Allegro. Szukałam odpowiedniego zestawu. Decyzję o zakupie podjęłam po tygodniu.


Wybrałam zestaw początkowy firmy Em Nail. 
W zestawie otrzymałam cleaner, aceton kosmetyczny, lampę UV, 7 lakierów hybrydowych (w tym dwa topy z bazą), wacikami, patyczkami, pilniczkami oraz oliwką. 
Zestaw kosztował mnie ok. 100zł już z przesyłką. 
Lakiery są bardzo fajne, nie kurczą się i trzymają u mnie ponad 2tygodnie.
Teraz maluję hybrydami Silcare i jestem bardzo zadowolona. Kolory są piękne, lakiery tanie, a do tego błyszczą cały okres noszenia ich na paznokciach.
Czas wykonania wynosi 1-1,5godz już z obróbką paznokcia. Czas jest mniejszy niż oczekiwanie na zaschnięcie zwykłego lakieru.
Aktualnie mam ponad 30 lakierów i ciężko wybrać odcień bo każda kusi :)

Dlaczego warto zainwestować w zestaw?
Miałam ochotę zrobić hybrydy u kosmetyczki. Cena jednak zniechęcała, poprostu szkoda mi było 50zł na manicure.
Możemy kupić zestaw startowy już do 150-200zł w zależności od firmy. 
Jeśli robimy same sobie paznokcie, moim zdaniem żal jest wydawać 50zł na jeden lakier. Jeśli hybryda jest dobrze wykonana nawet tani lakier za 5zł będzie wyglądał ślicznie. Wystarczy dobra baza, primer i jazda. 
Wydając już pieniążki, nie robimy tego jednorazowo. Zestaw posłuży nam na wiele miesięcy.
Gdy masz problem z zapuszczaniem paznokci, manicure będzie idealnym wyjściem. W ciągu 2tygodni moje paznokcie rosną ok. 3mm więc po miesiącu można wyhodować już całkiem ładne paznokcie.
Polecam także osobą zapracowanym, które nie mają czasu myśleć co 2-3dni o zmianie lakieru. 
Nie musimy martwić się o odbite ślady na świeżo pomalowanym lakierze. Zastyga w lampie po 2-3minutach. 
Przy dobrym topie, lakier błyszczy i wygląda idealnie przez cały czas. Wygląda naturalnie i elegancko.


Minusem może być używanie acetonu. Dobrze zrobione hybrydy same w sobie nie niszczą paznokci. Jedynie aceton może je wysuszyć. Po ściągnięciu lakieru proponuję je naolejować i odczekać 1-2dni nim zrobimy nowy.

Dużo dziewczyn boi się hybryd, ponieważ słyszą mity na temat niszczenia płytki paznokcia.
Jeśli ściągamy go tak jak należy, a nie zrywamy paznokcie nie są zniszczone. 
Robię paznokcie od sierpnia z małymi przerwami i nie zauważyłam, aby były kruche, łamliwe i wolno rosły.
Właśnie są długie i grube jak nigdy dotąd. 
Lakier hybrydowy tworzy dla nich pewien rodzaj pancerza, który chroni moje paznokcie. Pozwala im rosnąć do wymarzonej długości co byłoby niemożliwe przy zwykłych lakierach.
Od kiedy robię taki manicure nie chcę słuchać o zwykłych lakierach, godzinach zasychania i odpadania lakieru po 2-3dniach.
Hybrydy noszę po 2-3tygodnie i zawsze wyglądają pięknie. Wiadomo należy o nie dbać. Nie moczyć ich oraz nie narażać na środki chemiczne.

Jeśli macie wątpliwości mam nadzieje,że po tym poście rozwieją się i przekonacie się do lakierów hybrydowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.