czwartek, 17 maja 2018

8 niesamowitych lakierów, które powinny znaleźć się na Twoich paznokciach podczas ciepłych dni.

Przekonałam się do zwykłych lakierów, a malowanie sprawia mi prawdziwą radość.
Z racji tego, że pogoda jest przepiękna, a słońca nie brakuje, postanowiłam przygotować kolejny post z propozycjami odcieni, które będą wyglądały nieziemsko o tej porze.

PS Tutaj możecie sprawdzić wpis dotyczący kolorów, które poleciłam dwa miesiące temu. KLIK

O tej porze roku temperatura jest już całkiem wysoka, a słońce towarzyszy nam przez większość dnia, dlatego też wybieram żywe kolory na paznokciach. Sądzę, że neonowa czerwień od Pablo Color będzie strzałem w 10! Piękny odcień kojarzy mi się z urlopem i wakacjami, na które każdy czeka z utęsknieniem.

Co powiecie o soczystej pomarańczy? Pora ożywić nudny, pastelowy manicure i zaszaleć!
Uważam, że ten odcień jest świetną alternatywą dla typowych neonów, które nie każdemu pasują. Pomarańczka przepięknie podkreśla opaleniznę dłoni, a do tego przypomina mi o ulubionym, owocowym soku.

Wiosną królowała spokojna, stonowana mięta. Czas na zmiany, dlatego proponuję mocniejszy turkus, który nigdy nie wychodzi z mody. Ostatnio wiele osób wykorzystuje kształt monstery do zdobienia paznokci, uważam, że odcień będzie ładną bazą do namalowania roślinek lub ich samych.

To idealna pora na przesłodzony landrynkowy róż, który niezwykle często pojawia się na mojej płytce późną wiosną i latem. Staram się używać odważnych i mocniejszych odcieni, ponieważ sezon urlopowy jest czasem paznokciowych szaleństw.

Oczywiście w moim zestawieniu nie może zabraknąć błyskotek! Jestem niesamowicie zakochana w lakierze Moov, który jest idealnym kameleonkiem. Intensywna fuksja z dodatkiem złoto-pomarańczowych drobinek w postaci małych płatków wygląda magicznie. Taki dodatek ożywi każdy manicure, daję Wam słowo.

Połyskująca fuksjowa tafla może również konkurować z różowo-złotym brokatem od Miss Sporty. Błyszczący produkt po zastygnięciu zmienia się w lakier piaskowy, który nie ma mocnego krycia, dlatego też może zastąpić zwykły, nudny top.

Może macie również chęć na zielony, metaliczny odcień? Wokół nas wszystko się zieleni, dlaczego też ten odcień nie może pojawić się na naszej płytce?

Przed nami kolejny połyskujący top od Miss Sporty, który skrywa w sobie duochromowe płatki opalizujące na złoto i różowo. Do wyboru jest również wersja niebieska, srebrna i złota, dla każdego coś dobrego.

Na które odcienie najczęściej się decydujecie?

PS Przyszedł czas na wyniki rozdania, które wygrywa Ewelina Wielochowska.
Czekam na wiadomość, paczuszka wypełniona kosmetykami poleci właśnie do Ciebie! :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.