sobota, 12 maja 2018

☁️🐦Czy podołałam wyzwaniu #creativnailsparty?🐦☁️

Dacie wiarę, że ponad 4 lata nie używałam z tradycyjnych lakierów? Dokładnie tak! Przez ten czas stawiałam na hybrydy, z których zrezygnowałam w lutym tego roku.
Gdy zauważyłam u Pauliny z bloga Cienistość.pl wyzwanie #creativnailsparty długo się nie zastanawiałam. Postanowiłam zgłosić się do wyzwania, ponieważ to świetna okazja do paznokciowego powrotu.
W zeszłym tygodniu na moim Instagramie pojawiła się złota stylizacja, w tym zaś tematem było niebo. Z czym mi się kojarzy? Oczywiście z chmurami i ptakami, dlatego użyłam naklejek wodnych, ponieważ marna ze mnie malarka.


Czego użyłam?
- błękitny lakier z dodatkiem złotych świecidełek Pablo Color
- beżowy lakier z dodatkiem złotych świecidełek Pablo Color
- naklejki wodne (chmurki i ptaszki) na przezroczystym tle z Alieexpress

Stawiacie na tradycyjny manicure, czy może jesteście wielbicielkami hybryd?
Jestem ciekawa, z czym Wam kojarzy się niebo i co powstałoby na Waszych pazurkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.