czwartek, 31 maja 2018

Najbardziej wyczekiwana paczka od Born Pretty Store.

Nie ukrywam, uwielbiam dodatki do paznokci z azjatyckich stron. Kosztują niewiele, możemy wybierać we wzorach i kolorach.
Kilka tygodni temu, po raz kolejny wybrałam trzy produkty ze sklepu Born Pretty Store, na które czekałam z prawdziwą ekscytacją. Nie mogłam doczekać się nieziemskiego lakieru holograficznego, który podbił moje serce od samego początku.


Jako pierwszy musiałam pokazać moje cudo o numerze 05. Można używać go jako zwykłego lakieru, lecz ze względu na swoją gęstość i mocną pigmentację (na paznokciach mam tylko jedną, cienką warstwę) zalecany jest także do stempelków.

-Holograficzne wzorki?
-Poproszę!

Wybrałam ciemny, grafitowy odcień, do wyboru jest również opcja różowa, czerwona, srebrna i niebieska. Za 6 ml buteleczkę zapłacimy $ 5,59 (około 20 zł).
Niedługo na blogu pokażę Wam paznokciową stylizację oraz sprawdzę, czy nadaje się do stemplowania.


Kolejnym produktem jest płytka o numerze BP-L067. Widziałam ją już wcześniej na licznych aukcjach, długo do niej wzdychałam, aż w końcu musiałam ją zamówić.
Duże, kwiatowe wzory sprawdzą się idealnie na długich paznokciach.
Podoba mi się ochrona płytki, ponieważ estetyczny kartonik zapobiega niszczeniu.
Płytka w sklepie kosztuje $ 2,39 (około 8,80 zł)



Na samym końcu słodziutkie naklejki wodne. Wybrałam urocze, przerysowane zwierzątka, ponieważ nigdy nie miałam styczności z takimi wzorkami. Za 12 różnych wzorów zapłacicie $1,99 (około 7,35 zł).

Całość została starannie zapakowana i zabezpieczona, produkty dotarły do mnie w nienaruszonym stanie.
Ps. na hasło MFIK3 macie możliwość korzystania z 10% rabatu.

Lubicie zakupy z azjatyckich stron?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.