sobota, 2 czerwca 2018

Myję włosy czarnym mazidłem? Szampon na bazie czarnej glinki od Fitokosmetik.

Już nie liczę szamponów od Fitokosmetik, które zdenkowałam. Od jesieni używam wyłącznie tej marki, niekiedy w zależności od potrzeb zmieniam je na inne rosyjskie produkty do mycia włosów. Ostatnio miałam okazję wypróbować szampon z dodatkiem czarnej glinki oraz kompleksem minerałów. Dlaczego go wybrałam? Zaskoczył mnie kolor, nigdy wcześniej nie widziałam takiego odcienia, dodatkowo byłam ciekawa działania, które okazało się... O tym już za chwilę!


O produkcie:
Innowacyjna formuła szamponu na bazie czarnej glinki, została wzbogacona olejkiem nasion borówek leśnych, czarnej olchy i kompleksem mineralnym, regeneruje uszkodzone obszary, nadaje siłę włosom i chroni przed rozdwajaniem się końcówek.
Dla wszystkich typów włosów Czarna glinka z serca unikalnych wulkanów na Kamczatce jest maksymalnie nasycona rzadkimi pierwiastkami, które odżywiają strukturę włosa, wzmacniają korzenie i stymulują wzrost zdrowych i silnych włosów.

Skład: Salvia Officinalis Flower Water, Extractum Fructuum Alni Siccum, Juniperus CommuniFruit Extract, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Coco Glucoside, Sodium Laureth5 Carboxylate, Glycerin, Glycereth2 Cocoate, Betula Pendula Sap, Black Clay, Calcium Phosphate, Blueberry Seed Oil, Parfum, Lactic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, CI42090, CI61570.

Opakowanie: Plastikowa butelka z estetyczną i przyjemną szatą graficzną mieści w sobie 270 ml płynu. Otwór opakowania jest mały, materiał elastyczny i miękki, dlatego bezproblemowo wydobędziemy szampon do ostatniej kropli.

Zapach: Świeży, delikatnie cytrusowy aromat jest niezwykle przyjemny, zdecydowanie umila kąpiel. Relaksujący zapach niestety nie pozostaje wyczuwalny na pasmach po ich wyschnięciu.

Konsystencja i wydajność: Czarny szampon o treściwej, średniogęstej konsystencji podczas mycia zamienia się w białą pianę. Nie musicie obawiać się o plamy, produkt nie brudzi kafelków lub wanny. Plusem jest fakt, że kosmetyk nie plącze pasm podczas mycia, docenią to w szczególności osoby z długimi włosami.
Już niewielka ilość płynu wytwarza mnóstwo bąbelków, dlatego produkt jest wydajny. Opakowanie starcza mi na około 2 miesiące regularnego używania.

Działanie: Szampon z dodatkiem czarnej glinki nie zawiera w swoim składzie mocnych środków myjących, dlatego nie przesusza skalpu oraz nie powoduje łupieżu.
Dzięki czarnej glince produkt rewelacyjnie oczyszcza z wszelkich zanieczyszczeń, kosmetyk przedłuża ich świeżość (nawet do 3 dni).
Pasma po wyschnięciu są uniesione od nasady, a zarazem dociążone. Nie puszą się, tworzą ładną taflę, ponieważ są odżywione.

Cena i dostępność: Kosmetyki Fitokosmetik są tanie, ponieważ za szampon zapłaciłam około 9 zł w sklepie internetowym. Niestety nie miałam okazji spotkać ich stacjonarnie, więc może Wy wycie gdzie można je zakupić?

Podsumowanie: Nie zawsze mam czas na odżywki i maseczki, które wygładzą niesforne kosmyki. Cieszę się, że szampon sam w sobie je wygładza, dzięki czemu są miękkie i przyjemne w dotyku. Mam wrażenie, że pasma są wzmocnione, ponieważ wypadają w minimalnym stopniu, dodatkowo dorobiłam się mnóstwa baby hair, które sterczą niczym małe antenki.

Znacie, a może używacie szamponów Fitokosmetik?

1 komentarz:

  1. Szampon Fitokosmetik to świetny wybór. Kiedyś stosowałam szpony nie zwracając uwagę na to jak je stosować. Z reguły każdy robi to na oko. Teraz wiem, ze nakładanie odpowiedniej ilości szamponu na włosy jest niesamowicie ważne.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.