poniedziałek, 18 czerwca 2018

Czy dezodorant od Le Petit Marseilllais sprawi, że będziemy czuć się pewnie przez cały dzień?

Co jakiś czas firma Le Petit Marseillais zaprasza chętnych do testów, mnie udało się już dwa razy. Paczkę z zawartością dostałam już kilka miesięcy temu, ale dopiero niedawno postanowiłam napisać recenzję ze względu na mieszane uczucia. Firmę lubię, używam ich żeli, ale nie do końca zaprzyjaźniłam się z dezodorantami. Dlaczego? O tym dowiecie się w najnowszym poście.


O produkcie:
24H ŚWIEŻOŚCI I SKUTECZNOŚCI DZIAŁANIA By zachować przez cały świeżość, jaką czujesz po umyciu żelem pod prysznic Le Petit Marseillais Biała Brzoskwinia i Nektarynka, użyj dezodorantu z tej linii zapachowej, który neutralizuje zapach potu i oferuje Ci długotrwałą ochronę.

NIE ZAWIERA SOLI ALUMINIUM

Białe brzoskwinie zrywane są latem, kiedy w pełni dojrzeją w promieniach śródziemnomorskiego słońca. Dzięki temu zachwycają swoimi kolorami oraz słodkim, soczystym miąższem. WYJĄTKOWO DELIKATNA FORMUŁA DLA TWOJEJ SKÓRY Testowany dermatologicznie dezodorant łączy skuteczność i delikatność w pielęgnacji skóry, dzięki formule, która pozwala skórze oddychać. ŁATWA APLIKACJA – NIE ZOSTAWIA ŚLADÓW.

Skład: Alcohol Denat., Butane, Isobutane, Propane, Propylene Glycol, Salvia Sclarea Oil, Prunus Persica Fruit Extract, Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate, Triethyl Citrate, Aqua, Glycerin, Citric Acid, Tocopherol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Linalool, Limonene


Opakowanie: Mam wersję brzoskwiniową, pomarańczową zaś oddałam mamie. Dość spore butelki różnią się odcieniami opakowania, szata graficzna jest minimalistyczna, idealnie odpowiada wersji z żelem. Atomizer produktu działa bez zarzutu, a zatyczka pojemnika nie sprawia problemów podczas ściągania i zakładania.
Przez swoją wielkość (wysokość butelki 21,5 cm) produkt nie zmieści się w każdej torebce lub kosmetyczce, dlatego używałam go wyłącznie w domu.

Zapach: Wersja brzoskwiniowa jest niezwykle przyjemna, rześka, słodka i niesamowicie owocowa. Opcja pomarańczowa jest bardziej elegancja, przypomina mi kobiece perfumy. Podczas rozpylania w powietrzu nie unosi się zapach alkoholu, chociaż w składzie zajmuje pierwsze miejsce.

Działanie: Testowałam go wiosną, testowałam obecnie podczas gorących dni. Co mogę stwierdzić?
Z przykrością muszę przyznać, że produkt niestety nie chroni przed poceniem oraz nie niweluje zapachu. Jest to ogromny minus, ponieważ używając tego typu produktów, pragniemy przez cały dzień czuć się pewnie i świeżo, a do tego nie odstraszać ludzi w miejscach publicznych. Już kilka minut po użyciu czuję się gorzej niż przed, niestety dezodorant nie sprawdza się, dlatego przestałam go używać po kilku razach.
Kosmetyk na szczęście nie zawiera w swoim składzie aluminium, którego należy unikać.
Ze względu na alkohol w składzie, zauważyłam, że produkt zaczął podrażniać i przesuszać wrażliwą skórę pod pachami (po każdym użyciu).

Cena i dostępność: Dezodorant kosztuje w granicy 13 zł, można go zakupić w niemal każdej drogerii.

Podsumowanie: Oczekiwałam go z niecierpliwością, lecz wyszło, jak widać. Czuję mały niedosyt, ponieważ producent obiecuje 24 H świeżość, która latem znika w ekspresowym tempie.

Jakich skutecznych produktów używacie latem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.