poniedziałek, 26 stycznia 2015

Czy Revlon posiada inne dobre kosmetyki poza podkładami?

Dla mnie firma Revlon słynie między innymi z podkładów, które większość osób zachwala. 
Revlon-Just-Bitten-Kissable-Balm-Stain-Szminka-Balsam-w Jednym-LOVESTICK-020Powoli dorastam do dycyzji o kupnie tego własnie kosmetyku. Poczekam jeszcze z miesiąc,aż firma wyda podkład z pompką. Nie lubię się brudzić więc mam nadzieje,że ich obietnice się spełnią. 
Nigdy wcześniej nie interesowałam się firmą. Fakt kosmetyki są drogie, nie każda ucząca się dziewczyna może pozowlić sobie wydać na raz sporo kasy na ich kosmetyki. 
Przeważnie myszkujemy parę złotych, aby po czasie kupić podkład,szminke itd.
Oglądając YT oraz kanał Karoliny (Stylizacje) przepadłam całkowicie. Miała pomalowane usta szminko błyszczykiem. Niesamowicie spodobał mi się kolor i przy zakupach w sklepie cocolita, zaopatrzyłam się właśnie w to cudo.
Mam zimny typ urody więc każdy odważny róż oraz fuksja podkreślają moją urodę. Nie boję się odważnych kolorów na ustach. 
Just Bitten Kissable Balm Stain to rewolucyjny produkt od firmyRevlon, dzięki któremu odżywisz swoje usta, nawilżysz je oraz nałożysz warstwę ochronną i jednocześnie nadasz im pięknego koloru.

 Produkt o miękkiej konsystencji z łatwością się aplikuje. Jego intensywnie nawilżająca formuła dodatkowo wzbogacona została o przyjemny miętowy zapach, który orzeźwia Twoje usta. Całość w postaci wygodnej wkręcanej kredki.
Lovestick 020 intensywny róż.  
 Pojemność: 2,7g
Produkt nowy, świeży, oryginalnie zapakowany. 

Opakowanie:
Dostajemy szminkę w postaci kredki. Sztywna twarda plastikowa osłonka w kolorze mazidła do ust.  Sztyft ma ok. 4cm więc nie jest długi. 
Bez problemu się wysuwa. 

Kolorystyka:
Do wyboru w drogeriach mamy aż 12 kolorów, w sklepie cocolita zaledwie 4-5. Dostaniemy stonowane, odważne, w tonach ciepłych i zimnych.
Czyli? Do wyboru do koloru! Każda znajdzie odpowiedni kolor.

Pigmentacja:
Nie wiedziałam na co liczyć. Gdy pomalowałam usta byłam niesamowicie zdziwiona. Takie maleństwo już za pierwszym pociągnięciem pięknie pokrywa usta. Malując kolejne warstwy nadajemy głebi koloru. Przeważnie maluję 2, aby usta były kusząco różowe.

Aplikacja:
Szczerze? Nawet dziecko perfekcyjnie pomaluje usta! Wystarczy wysunąć kawałek sztyftu i przyłożyć do ust. Szmineczka bardzo łatwo sunie po ustach. Plusem jest to,że szmineczka nie łamie się oraz można łatwo poprawić niedoskonałości. 

Konsystencja:
Lekko przypomina kredkę świecową, lecz bardziej miękką. Sztyft zawsze ma tą samą twardość nie ważne czy trzymamy go w gorącu czy zimnie. Nie podkreśla suchych skórek. Nie wchodzi w załamania, po czasie zastyga na ustach

Cena:
W sklepie cocolita kosztuje 12,50zł, zaś w drogeriach ponad 50zł

Dostępność:
Drogerie, sklepy internetowe

Trwałość:
Smiało mogę stwierdzić,że szminka jest niezniszczalna! Gdy nie jemu i nie  pijemy cały dzień pozostaje na ustach. Gdy jemy kolor delikatnie, minimalnie blednie. Nie straszne jej jedzenie, picie oraz pocieranie.
Kolor wnika w usta. Schodzi równomiernie. 
W stanie idealnym pozostanie na ok. 5-6godzin.

Zapach:
Tak tak! Szmineczka pachnie! Pachnie i smakuje miętą. Delikatnie chlodzi usta po pomalowaniu. Mega przyjemne uczucie.

Wydajność:
Ktoś pomyśli,że takie cudo jest nie wydajne. Nic z tego!
Szminka praktycznie nie maleje. Dzięki jej napigmentowaniu oraz trwałości jest bardzo wydajna. Napewno pozostanie na długo w mojej kosmetyczce.
Szminka błyszczy do 2godzin. Potem staje się matowa :)

Podsumowanie:
Bardzo żaluję,że stacjonarnie szmineczka tez droga. Gdyby cena była niższa zaopatrzyłabym się w każdy kolor. Polecam szczególnie dziewczyną, które są zabiegane i nie mają czasu w ciągu dnia na poprawienie koloru.
Kosmetyk wszech czasów :)
Na pewno będę mu długo wierna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.