sobota, 23 lutego 2019

Ekspresowy poradnik. Jak w kilka sekund wyczarować nowy lakier holograficzny?

Kocham, kocham, kocham! Mowa o lakierach holograficznych, które błyszczą się niczym miliony diamencików. Ostatnio podczas malowania paznokci pomyślałam, że mogę w kilka sekund stworzyć własny "lakier", a właściwie podrasować kolorową bazę.


Co jest nam potrzebne do wyczarowania "nowego" lakieru holograficznego?
- baza pod lakier (opcjonalnie, ponieważ wiem, że nie każdy ich używa).
- kolorowy lakier do paznokci, najlepiej z mocnym pigmentem, aby nie nakładać zbyt dużo warstw. Zapewniam, że na każdym odcieniu holo będzie prezentowało się magicznie.
- lakier holograficzny w kolorze szarym/ złotym, który nie ma mocnego krycia. Chodzi o to, aby po nałożeniu pierwszej warstwy, kolor był nadal widoczny. Ja używam tego od Golden Rose, ponieważ jest najlepszy, najbardziej się mieni. 
- top, który uchroni manicure przed zniszczeniem.

Jak stworzyć nową stylizację?
Produkty holograficzne mają albo małą gamę kolorów lub ciężko znaleźć produkt, który nas satysfakcjonuje. Uwielbiam malować paznokcie, a w szczególności używać malowideł zapewniających blask. Nie odkryłam Ameryki, ale zapewne ta porada pozwoli poszerzyć mały zbiór lakierów. Aby otrzymać nowe życie zwykłego kosmetyku, wystarczy pomalować płytkę na ulubiony kolor (ja wykorzystałam 5 przypadkowych, aby pokazać Wam niesamowity rezultat), a następnie nałożyć na suchą płytkę jedną, cienką warstwę holograficznego.
Dzięki temu manicure wygląda bajkowo, a do tego nikt nie zorientuje się, że to nie jest prawdziwy holo lakier.

Co myślicie o takim efekcie?
Skorzystacie z mojej porady?

*wpis niesponsorowany.

8 komentarzy:

  1. Nie mają aż takiej głębi jaką mają w 100% holograficzne lakiery - ale efekt i tak jest fajny i śmiało można go stosować przy malowaniu paznokci :) Sama też tak robiłam gdy używałam tradycyjnych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciu wyglądają mega, nie widać właśnie większej różnicy.

      Usuń
  2. Stosuję taką metodę od dłuższego czasu, utrwala manicure i wygląda super.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, jestem zachwycona, na każdej kolorowej bazie wygląda magicznie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.