środa, 27 lutego 2019

Ogromny haul zakupowy ze sklepu Born Pretty.

Po prawie miesiącu dotarło do mnie spore zamówienie ze sklepu Born Pretty. Poza trzema produktami wybranymi w ramach współpracy, dzięki kuponowi mogłam zamówić kilka rzeczy więcej. Tak więc w mojej przesyłce znalazło się aż 9 lakierów oraz płytka do stemplowania. 
Nie przedłużam, zapraszam Was do moich perełek. Już nie mogę się doczekać, aż ich użyję.


Tęskniłam za lakierami magnetycznymi, gdy używałam jeszcze hybryd, często po nie sięgałam. Uwielbiam efekt błyszczącej pręgi, która mieni się podczas ruszania palcami. Gdy sprawdzałam asortyment sklepu pod koniec roku, zauważyłam kilka błyskotek, które mnie zainteresowały. Spośród 8 odcieni, ja zdecydowałam się na pomarańcz o nazwie Elegance of You, który kosztował $2.99.


Już po raz trzeci zdecydowałam się za zamówienie płatków zatopionych w bezbarwnym lakierze. Jestem z nich ogromnie zadowolona, można używać ich solo lub do ozdoby. Tym razem po długim zastanawianiu się wybrałam zielonego przyjemniaczka o nazwie The Diva Dance. Ten produkt był już droższy, kosztuje $4.59.


Pamiętacie kultowy efekt syrenki, który kilka lat temu rządził niemal na każdej hybrydzie? Znalazłam jego odpowiednik,jest o wiel e bardziej komfortowy w obsłudze. Malowidło o nazwie Mystical Feeling na każdym kolorze prezentuje się inaczej, jestem nim oczarowana.
Cena? Całkiem przyjemna, tylko $3.99.


Bez czego nie może się obejść zamówienie? Oczywiście nie bez lakieru holograficznego, a nawet 6! Zamówiłam ich kilka, ponieważ uwielbiam ten efekt.
Amethystine Rose to cudowny fiołkowy fiolecik, dzięki niemu przekonałam się do tej barwy na płytce. Fall Silet to ciemniejszy kobalt, muszę przyznać, że jeszcze nigdy nie wiedziałam tak ładnej błyskotki. Butterfly Dance to cukierkowy, słodki róż, zdecydowanie jest moim faworytem.
Na samym końcu jasny, pastelowy róż Peonies Beautiful. Teraz prawdziwy hit, produkty z tej serii są bardzo tanie, kosztują $1.99 za sztukę. 


Marzył mi się holograficzny lakier do stemplowania i bardzo proszę! Zamówiłam aż dwa, nie mogę się zdecydować, który zrobił na mnie większe wrażenie. Cieszę się, że można używać ich na całą płytkę lub do uzyskania odciśniętych wzorków. Spośród 5 odcieni, ja zdecydowałam się na miedziany- Flowers in the fog oraz złoto- Silent Rain. W styczniu były znacznie tańsze, obecnie kosztują $4.99.


Wiosna już za pasem, dlatego zdecydowałam się na kwiecistą płytkę. Bardzo lubię ten motyw, dlatego nie zastanawiałam się długo nad wyborem. Koszt? $1.59.

Który produkt w szczególności zwrócił Waszą uwagę?
Ps. na hasło MFIK3 macie możliwość korzystania z 10% rabatu.

*wpis współpracowy.

10 komentarzy:

  1. Śliczne, efektowne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są, pokaż na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo, czekam na chwilę wolnego i dobre światło:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem, że udało mi się wybrać fajne perełki.

      Usuń
  4. Sporo ładnych lakierów od nich zamówiłaś :) Pokaż je na wzorniku jeszcze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mam zdjęcia na wzornikach, ale planuje je pokazać podczas pisania recenzji

      Usuń
  5. Poszalałaś trochę z tymi lakierami. Dla mnie najciekawiej wygląda połączenie płatków z bezbarwnym lakierem. Kiedyś bardzo lubiłam tego typu lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrezygnowałam z hybryd i muszę się ratować właśnie takimi efektami zatopionymi w topie

      Usuń
  6. Wręcz magiczne lakiery hahah <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.