poniedziałek, 14 sierpnia 2017

🍂Wosk Autumn Glow z serii Fall in love od Yankee Candle. Jesienne zaskoczenie.🍂

Muszę przyznać, że na razie jestem pozytywnie zaskoczona serią Fall in love od Yankee Candle. Każdego dnia odpalam nową tartę i za każdym razem jestem nią zachwycona.
Tym razem przyszedł czas na Autumn Glow, który zapowiadał się interesująco.
O produkcie:
Wosk o egzotycznym aromacie paczuli, złotego bursztynu i świeżo ciętych ziół.

Uważam, że fioletowa tarta Autumn Glow jest magiczna i niezwykle interesująca.
Na sucho wosk wypada subtelnie i delikatnie, po rozpaleniu zaś zyskuje niesamowitej mocny. Jest na tyle intensywny, że w kilka chwil po podgrzaniu wypełnia całe pomieszczenie swoim ciekawym aromatem. Otulający, perfumeryjny i niezwykle ciepły zapach przypadł mi do gustu, chociaż jest ciężki do określenia. Ostre, a zarazem eleganckie nuty fioletowej tarty pieszczą moje zmysły.
Oczywiście produkt jest dostępny w postaci świeczek, ja jednak skusiłam się na małą tartę za 9 zł w sklepie Candle Online.

Poznałyście już jesienną serię od Yankee Candle?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.