niedziela, 13 sierpnia 2017

🍫🍫🍫Czekoladowa maseczka do twarzy od 7th Heaven.🍫🍫🍫

Latem mam słabość do maseczek do twarzy, a szczególnie tych oczyszczających, ponieważ w taką pogodę nie noszę makijażu i stawiam na naturalność. Ostatnio wraz z siostrą wypróbowałyśmy czekoladową maskę Chocolate Mud Masque, która w swoim składzie skrywa między innymi sól z Morza Martwego, masło shea i kakaowe, a także glinkę.
O produkcie:
Czekoladowa, kremowa maseczka oczyszcza pory, nawilża i jednocześnie leczy skórę. Skóra wygląda zdrowo i czysto, jest zrelaksowana i wypoczęta.
Opakowanie: Uwielbiam, dosłownie uwielbiam saszetki 7th Heaven. Szata graficzna jest obłędna, przyciąga wzrok i zachęca do zakupu. Opakowanie można otworzyć bez pomocy nożyczek.

Konsystencja: Zdecydowanie przypadła mi do gustu. Jest dość gęsta o jasnobrązowym odcieniu, nakłada się bez problemu.
Byłam pozytywnie zaskoczona faktem, że produkt nie sprawia problemów podczas zmywania, usuwa się bez najmniejszego problemu, a przy tym nie powoduje ściągnięcia.

Wydajność: Wewnątrz skrywa się całkiem spora ilość maski, która spokojnie wystarczy na 3-4 aplikacje. Mazidło można wykorzystać do współnego mini spa ze siostrą, mamą czy koleżanką.

Zapach: Na samym początku poczułam słodką nutę kakao, aromat jest bardzo intensywny i z czasem mnie męczył. Oczywiście nie miałam problemu wytrzymać z nim 15 minut, lecz nie polubiliśmy się na tyle, abym miała ochotę rzucić się na maskę.

Cena i dostępność: Jedna saszetka kosztuje około 5 złotych i można dostać je zarówno w sklepach internetowych, jak i stacjonarnych.

Działanie: Nie mam wymagającej cery, więc muszę przyznać, że spełniła moje oczekiwanie. Po zmyciu ujrzałam ładnie oczyszczoną, promienną i świetnie nawilżoną skórę.
Bił od niej naturalny blask, twarz była cudownie mięciutka. Uważam, że warto wykorzystać ją przed większym wyjściem, ponieważ świetnie przygotuje cerę przed nałożeniem makijażu. Produkt w żadnym stopniu nie miał negatywnego wpływu. Nie spowodował alergii, podrażniania czy zaczerwienienia.

Podsumowanie: Uważam, że maseczka sprawdziła się całkiem fajnie. Była przyjemna, daję jej mały minus za zapach, ale uważam, że jest to sprawa indywidualna.

Lubicie czekoladowe maseczki 7th Heaven?
Udostępnij ten wpis
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.