poniedziałek, 21 sierpnia 2017

🌴🏖️#8 Wakacyjna pielęgnacja twarzy.🏖️🌴

Przez cały weekend nie mogłam narzekać na nadmiar wolnego czasu, więc dopiero teraz przybywam z najnowszym postem. Jak co tydzień, wraz z portalem Trusted Cosmetics oraz blogerką Urodzianka opowiadam o produktach, które królują latem.
W dzisiejszym wpisie napomnę o kilku kosmetykach do pielęgnacji twarzy, których używam z czystą przyjemnością.

Latem unikam makijażu, o tej porze uwielbiam robić detoks od kolorówki.
Każdego dnia używam sprawdzonego zestawu kosmetyków pielęgnacyjnych, ponieważ regularne stosowanie jest bardzo ważne.
Evree "Magic Rose" różany żel do twarzy- kupiłam go spontanicznie, ponieważ moja skóra jest bardzo kapryśna i naczynkowa. W przypadku mieszanej cery sprawdza się przyjemnie. Twarz po umyciu jest cudownie oczyszczona, gładka i delikatnie zmatowiona.
Jego rzadka i delikatna konsystencja nie wysusza i nie podrażnia oraz nie powoduje efekt ściągnięcia.
Mycie skóry jest bardzo ważnym krokiem w pielęgnacji, ponieważ na naszej twarzy gromadzą się zanieczyszczenia oraz nadmiar sebum. Nie wolno pomijać tego etapu.

Evree "Magic Rose" różany tonik do twarzy- kosmetyk, który przez niektórych jest pomijany. Osobiście nie wyobrażam sobie, aby mogło zabraknąć go w mojej kosmetyczne. Wybrałam wersję z atomizerem, która jest wydajna oraz skuteczna.
Produkt tonizuje i przywraca naturalne pH oraz niweluje uczucie ściągnięcia.

Bielenda Woda różana "Rose Care"- używam jej do zmycia makijażu oraz odświeżenia skóry w ciągu dnia. Kosmetyk jest moim faworytem, ponieważ koi i łagodzi. Nadaje się również dla osób, które posiadają wrażliwe i skłonne do podrażnień oczy.

Bielenda krem "Rose Care"- wybrałam go, ponieważ nadaje się dla wrażliwej cery. Dzięki działaniu nawilżająco-łagodzącemu świetnie nadaje się jako baza pod dzienny makijaż.
Organic Therapy "Brylantowy peeling do twarzy z grejpfrutem i diamentowym pudrem"- zużyłam już 2 opakowanie, ponieważ jestem nim zachwycona! Posiada małe drobinki ścierające, które skutecznie złuszczają stary naskórek.

Ziaja "Nuno" peeling enzymatyczny- używam go, gdy na mojej skórze pojawiają się niedoskonałości, a muszę oczyścić pory. Nie trzeba go wcierać, nie zawiera ścierającego pyłu, dlatego nadaje się dla wrażliwców.

L'Oreal Paris "Ideal Glow" peeling rozświetlający- ma żelową formułę, używam go od czasu do czasu, ponieważ nadaje cerze pięknego blasku. Cudowny aromat zachęca do stosowania i pamiętania o regularnym ścieraniu naskórka.
Mam ogromną słabość do maseczek Babuszki Agafii, ponieważ działają i są niesamowicie tanie. W swoich zbiorach mam kilka wersji, nie mogę się zdecydować, kto jest moim ulubieńcem. Stawiam na kosmetyki oczyszczające i nawilżające, ponieważ piękna i zadbana cera jest pierwszym krokiem do idealnego makijażu.

Jakich produktów używacie latem?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.