sobota, 26 sierpnia 2017

💜Genialny duet nabłyszczający Organic Shop. Szampon i odżywka "Jedwabny nektar". 💜

Od kilku tygodni używałam wyłącznie dwóch produktów do włosów, a mowa o odżywce i szamponie "Jedwabny nektar" Organic Shop. Markę znam od długiego czasu i mam do niej słabość, lecz od pewnego czasu miałam problem z ich dostępnością. Zawsze wybierałam je w okolicznym sklepie, który niestety zrezygnował z tej marki. Na szczęście znalazłam masę produktów na stronie Biogo, w bardzo atrakcyjnych cenach.
O szamponie:
Jedwabny nektar – szampon do włosów nadający jedwabisty połysk. Pojemność 280 ml.
Masło shea i lilia wodna sprawią, że twoje włosy zyskają jedwabisty połysk i niewiarygodną miękkość. Organiczne masło shea nawilża włosy sprawiając, że stają się one lśniące, bardziej elastyczne i mocne. Organiczny ekstrakt z lilii wodnej odżywia i regeneruje włosy, wygładzając ich naturalną strukturę. Dzień po dniu włosy stają się bardziej jedwabiste i zyskują niewiarygodny połysk.
Nie zawiera SLS, parabenów i silikonów.

Skład: Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Butyrospermum Parkii Butter*, Nuphar Luteum Root Extract*, Hydrolyzed Wheat Protein, Sodium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Dehydroacetic Acid, Tocopherol, Citric Acid, Limonene, Linalool, Geraniol.
Opakowanie: Bardzo lubię zgrabne buteleczki o pojemności 280 ml oraz estetyczną szatą graficzną. Otwór opakowania jest całkiem spory, więc należy uważać, aby przez przypadek nie wylać zbyt dużo płynu.

Konsystencja: Uwielbiam go za gęstą konsystencję, która świetnie się pieni. Podczas mycia produkt nie plącze włosów.

Zapach: Ciężko mi stwierdzić co dokładnie przypomina, mnie jednak kojarzy się z cytrynowymi drożdżówkami. Aromat jest wyczuwalny nawet na następny dzień po umyciu.
Słodki, a zarazem przyjemny zapach bardzo przypadł mi do gustu.

Działanie: Produkt bardzo dobrze myje włosy oraz skalp, nie powoduje powstawania łupieżu i innych nieprzyjemnych niespodzianek. Po wyschnięciu można zauważyć niezwykły blask, który szampon wydobył z pasm. Po rozczesaniu włosy są cudownie miękkie i zdyscyplinowane. Końce są dociążone i gładkie.
Ogromnym plusem jest fakt, że produkt skutecznie pomógł mi z nadmiernym przetłuszczaniem i obecnie po dwóch dniach nadal wyglądają świeżo i lekko, ponieważ szampon świetnie odbija włosy od skóry głowy i nadaje im objętości.
O odżywce:
Jedwabny nektar – odżywka do włosów nadająca jedwabisty połysk. Pojemność 280 ml.
Dzięki wysokiej koncentracji aktywnych składników, odżywka sprawi, że twoje włosy staną się lśniące i łatwe do układania. Organiczne masło she nawilża i odżywia włosy na całej ich
długości sprawiając, że stają się bardziej błyszczące, łatwe w układaniu i mocne. Organiczny ekstrakt z lilii wodnej rewitalizuje i regeneruje strukturę włosów. Odżywka ułatwia rozczesywanie i stylizację włosów.
Nie zawiera SLS, parabenów i silikonów.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Cocos Nucifera Oil, Borago Officinalis Seed Oil*, Santalum Album Wood Extract, Hydrolyzed Wheat Protein, Tocopherol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum, Limonene.
Opakowanie: Opakowanie różni się jedynie napisem. Jedynym minusem jest otwór, ponieważ ciężko wydobyć mi z butelki odżywkę. Zakrętkę zamieniłam na pompkę, która jest poręczna i wygodniejsza w obsłudze.

Konsystencja: Bardzo gęsta, biała maź świetnie rozprowadza się po pasmach. Nie spływa podczas nakładania oraz nie sprawia problemów podczas zmywania, a także nie obciąża.
Produkt o 280 ml pojemności jest całkiem wydajny, nawet przy moich długich i gęstych pasmach.

Zapach: Jest on identyczny jak w przypadku szamponu. Mam wrażenie, że wspomaga trwałość aromatu, który pozostaje wyczuwalny przez długi czas.

Działanie: Odżywka pomaga mi z wiecznie poplątanymi włosami, które latem są niesforne, a ich pielęgnacja uciążliwa. Po kilku tygodniu używania zauważyłam, że zaczęły się lepiej układać i przestały elektryzować. Całość jest zdyscyplinowana i niezwykle błyszcząca.

Cena i dostępność: W sklepie Biogo można spotkać niskie ceny i spory asortyment.
Szampon kosztuje tylko 7,75 zł, odżywka zaś 6,73 zł. Uważam, że jest to bardzo niska kwota, ponieważ w stacjonarnych sklepach sięga prawie 10 zł.

Podsumowanie: Zdecydowanie jedwabny duet przypadł mi do gustu i używam go z czystą przyjemnością. Moje włosy nabrały życia po gorącym lecie. Są w bardzo dobrym stanie, nie mam zastrzeżeń.
Uważam, że zestaw sprawdzi się u osób z matowymi włosami, które szukają produktów nabłyszczających.

Lubicie kosmetyki marki Organic Shop?

1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.