środa, 26 października 2016

💄💋Nareszcie go mam! Co sądzę o zestawie K-lips firmy Lovely?💋💄

Jakoś nie poruszył mnie zestaw od Kylie Jenner, lecz ten z Lovely przykuł moją uwagę. Od samego początku wiedziałam, że muszę go mieć, więc nie mogłam się ich doczekać w Rossmannie. Miałam chęci do zakupu, lecz malowidła były wiecznie wyprzedane. Jak widać, cieszą się sporą popularnością, co podsyciło moją ciekawość i chęć posiadania.

Nawet nie wiecie, jak się ucieszyłam, gdy ostatnio zobaczyłam całą szafę Lovely, która była zapełniona po brzegi.
Firma oferuje aż 5 odcieni, trzy wpadają w róż, a dwa w nudziakowy brąz. Długo się nie zastanawiałam i w moje ręce wpadł zestaw Lovely Lips o numerku 5. Zauroczył mnie swoją chłodną koralową barwą, która na ustach wygląda elegancko i gustownie. Cudownie podkreśla biel zębów!
O produkcie:
Zestaw do wykonania makijażu ust. Zawiera płynną pomadkę o matowym wykończeniu i konturówkę do ust w tym samym kolorze.

Jestem szczęśliwa, że produkt zapakowany jest w pudełeczko. Od razu można zauważyć, że opakowanie zostało otwarte, więc nie obawiam się "zmacanych" kosmetyków. Polecam nie ufać odcieniom z pudełka, ponieważ te znacznie odbiegają od rzeczywistych barw. 
W środku znajdziemy bardzo tandetny plastik, na którym wyłożone są malowidła. Podoba mi się jednak design pomadki i kredki. Nie są one wyszukane, ale są na tyle przyjemne, że cieszą oko.
Na samym początku zacznijmy od konturówki, ponieważ to ją jako pierwszą nakładam na usta. Byłam przyjemnie zaskoczona, że produkt posiada przyjemnie miękki, wręcz kremowy rysik, który z łatwością sunie po wargach. Odcień jest wręcz idealny, posiada mocną pigmentację i całkiem przyjemną trwałość. Schodzi równomiernie, a do tego nie przesusza i nie podkreśla skórek.
Następnie przyszedł czas na pomadkę i warto tutaj wspomnieć o perfekcyjnym aplikatorze! Jest mały, wyprofilowany i do tego precyzyjny. Bez większego trudu wyrysujemy kontur ust, nawet jeśli te nie wyglądają tak jak u Kylie.
Podoba mi się również wykończenie, które nosi się komfortowo, ponieważ nie występuje efekt ściągnięcia. Na samym początku przypomina satynę, po chwili zmienia się w przyjemny mat. Szybko zastyga i nie odbija się na dotykanych rzeczach, co mnie bardzo cieszy. Nareszcie nie znaczę szklanek i sztućców.
Bez jedzenia i picia malowidło wygląda idealnie przez około 4-5godzin. Pomadka ściera się równomiernie, gdy w grę wchodzą posiłki, lecz wszystko przebiera równomiernie, więc nie trzeba obawiać się brzydkich plam i zważonego kosmetyku.

Jestem naprawdę zaskoczona, że zestaw, który kosztuje 19.99zł i jest naprawdę niezły! Usta wyglądają zniewalająco, a sam kolor pasuje do każdego typu urody. Jestem bardzo ciekawa nudziaków i pewnie skuszę się jeszcze na jakieś malowidło.

Poznałyście już K-lips?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.