środa, 5 października 2016

💄💅💋Które kosmetyki rządziły we wrześniu?💋💅💄

Nie mogę uwierzyć, że już październik. Wraz z nim pojawiają się wrześniowi, kosmetyczni faworyci, który zawrócili mi w głowie. Wiele z nich poznałam na początku zeszłego miesiąca, a już się z nimi zaprzyjaźniłam.
Termiczne lakiery NeoNail- nadal się nad nimi rozpływam, ponieważ są fantastyczne. Posiadam 9 z 12 odcieni i mam ochotę na zbobycie całej kolekcji. Wcale się nie dziwię, dlaczego każdy je wybiera. Robią furorę i wzbudzają zainteresowanie.
Posiadają przyjemną konsystencję oraz wspaniałą trwałość. Za każdym razem muszę je ściągać, ponieważ ich jedynym minusem jest odrost.
Balsam do ust Tisane- przyjemniaczka noszę w torebce i używam go przy każdej okazji. Świetnie nawilża usta, a do tego posiada słodki, lekko miętowy aromat. Ostatnio uratował mnie przed ekstremalnie wysuszonymi wargami, którym groziło popękanie. Już przy pierwszej nałożonej warstwie czuję ukojenie.
Diamentowy peeling Organic Therapy- zdenkowałam wersję z dodatkiem złota, dlatego skusiłam się na ten i wcale nie żałuję. Kosmetyk posiada mikroskopijne drobinki, które są delikatne, ale skuteczne. Bez większego trudu usuwają wszelkie zanieczyszczenia i stary naskórek.
Normalising Cream HerbaCare- wybrałam go przypadkowo, ponieważ poszukiwałam ciekawego mazidła, które zadba o moją mieszaną cerę. Na samym początku muszę wspomnieć, że posiada obłędny zapach zielonej herbaty, który wyczuwam jeszcze przez wiele godzin po nałożeniu. Krem naprawdę radzi sobie z moim mieszańcem, ponieważ nie zapycha, nie przyspiesza produkcji sebum, a do tego nawilża.
Peeling Tutti Frutti- kupuję je przy każdej promocji w Naturze, ponieważ kocham ich aromat. Słodki, otulający i niezwykle przyjemny. Kosmetyk sam w sobie świetnie radzi sobie z wygładzaniem naszego ciała, a do tego jest bardzo tani. Czego chcieć więcej?
EOS- posiadam wersję waniliowo- miętową i w ciągu dnia używam go wielokrotnie. Jajeczko spisuje się na 5+, bo jeszcze nigdy mnie nie zawiodło. Moje wargi uwielbiają je za efekt.

Jestem ciekawa, które kosmetyki polubiłyście w zeszłym miesiącu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.