sobota, 29 października 2016

💧 Czy kosmetyk może zagwaratować zgrabne i smukłe ciało ? Recenzja serum firmy Aqua π Cosmetics. 💧

Dzięki uprzejmości Aqua Pi Cosmetics mogłam przetestować balsam Modelling System, który działa wyszczuplająco i antycellulitowo. Byłam bardzo ciekawa tego produktu, ponieważ nie wierzę w takie specyfiki. Przekonał mnie także ciekawy skład oraz fakt, że firma nie tak dawno pojawiła się na rynku, więc nigdy nie miałam styczności z produktami tej marki.

Przygotowując recenzje nowych kosmetyków staram się poznać historię marki, a ta okazała się bardzo interesująca.
Wszystko stało się przypadkowo w Toskanii, gdy grupa naukowców zaczęła eksperymenty nad systemem redukcji zużycia paliw. W 2008 wybuchł pożar, a główny badacz Mario Pandolfo wraz z dwoma asystentami spędzają długie 6 miesięcy w szpitalu, lecząc rozległe poparzenia i walcząc o życie.
Mario, jednak po pewnym czasie wraca do pracy i codziennie zanurza dłonie w wodzie poddanej działaniu słabych pól elektromagnetycznych. Zauważa, że ta ma zbawienne działanie na jego poparzone dłonie, ponieważ skóra staje się coraz bardziej wygładzona. Po wielu badaniach okazuje się, że woda nadaje się również do leczenia takich przypadłości jak: trądzik, egzema, łuszczyca itd. Uszlachetniona laboratoryjnie woda otrzymuje Certificato Ministero della Salute we Włoszech (certyfikat Ministerstwa Zdrowia).
Od 2013 roku specjaliści tworzą unikatową formułę wykorzystywaną w kosmetykach, dzięki której powstała firma Aqua π Cosmetics.

O produkcie:
Serum wyszczuplające i antycellulitowe
Wyjątkowo bogate w składniki aktywne serum o intensywnym działaniu wyszczuplającym i antycellulitowym.
Rewelacyjne efekty: zmniejszenie objętości uda o 6,7 cm u 90% badanych po 4 tyg. stosowania!

Polecany:
  • Jako silny preparat o działaniu wyszczuplającym i remodelującym
  • W przypadku zaawansowanego cellulitu
  • W celu ujędrnienia i poprawy elastyczności skóry
  • Dla kobiet w każdym wieku
  • Do skóry skłonnej do podrażnień
  • Do stosowania na dzień i na noc

MODELLING SYSTEM - intensywnie działające serum o działaniu remodelującym sylwetkę i antycellulitowym.

Składniki aktywne:
Uszlachetniona laboratoryjnie woda – sama w sobie wykazuje aktywność terapeutyczną na skórę i znacząco poprawia jej wygląd. Potęguje działanie składników aktywnych zawartych w emulsji i sprawia, że szybciej dostrzegamy efekty działania serum
Ekstrakt z alg morskich (Laminaria digitata oraz Fucus vesiculosus) – redukuje cellulit, zmniejsza ilość tkanki tłuszczowej, pobudza krążenie krwi i limfy, przyspiesza przemianę materii w skórze
Ekstrakt z bluszczu pospolitego (Hedera helix) - działa wyszczuplająco, stymuluje mikrocyrkulację krwi, pobudza metabolizm komórkowy, co prowadzi do zwiększenia tempa lipolizy, wspomagają oczyszczanie komórek skóry z toksyn, wspierają syntezę kolagenu
Ekstrakt ze skrzypu polnego – zapobiega obrzękom, redukuje nadmiar wody w tkankach
Ekstrakt kofeiny i palmitoilokarnityny – powoduje usuwanie zasobów tłuszczów, zwiększa jędrność, sprężystość i naprężenie skóry, wykazuje natychmiastowe działanie wygładzające
Escyna pochodzenia naturalnego– wzmacnia ściany naczyń krwionośnych
Olej arganowy – wzmacnia i odżywia skórę
Masło Shea – wykazuje działanie natłuszczające i ochronne na naturalną barierę lipidową naskórka
Proteiny jedwabiu – błyskawicznie i długotrwale wygładzają powierzchnię skóry, sprawiając, że staje się miękka i delikatna w dotyku
Ekstrakt z mięty (Mentha Haplocalyx) – źródło naturalnych olejków eterycznych o działaniu odświeżającym i delikatnie chłodzącym
Kompozycja relaxing – starannie dobrana kompozycja zapachowa wykazuje działanie relaksujące na zmysły

SPEKTAKULARNE EFEKTY serum MODELLING SYSTEM zostały potwierdzone w badaniach klinicznych*:
Zmniejszenie obwodu uda o 11,4% u 90% badanych, nawet do 6,7 cm!
Zmniejszenie obwodu brzucha o 4,2% u 52% badanych, nawet o 2,3 cm!
Widoczne zwiększenie elastyczności skóry u 92,5% badanych.

Buteleczka oczywiście była zapakowana w kartonik, więc mam pewność, że kosmetyk nie był wcześniej otwierany i używany. Bardzo spodobało mi się nietypowe, proste, ale estetyczne opakowanie. Biały flakonik zaopatrzony jest w pompkę, przez którą wydobywa się dość płynna, biała maź. 
Balsam pomimo tego, że jest rzadki, bardzo dobrze rozprowadza się po skórze oraz wsiąka w ekspresowym tempie.
Urzekł mnie czysty, świeży aromat, który przypomina mi mieszankę mięty i ziół, nasze ciało jeszcze przez długi czas pachnie przyjemnym zapachem mazidła.
Niestety, ale jestem posiadaczką bardzo wysuszonej skóry, która jesienią i zimą daje mi w kość. Gdy zaczęłam używać produktu Modelling System, zauważyłam spore zmiany. Pożegnałam suchą, wręcz białą powierzchnię, a przywitałam napięte, gładkie i świetnie nawilżone ciało. Używałam go wyłącznie do nóg, chociaż producent zaleca go również do brzucha i muszę stwierdzić, że produkt wystarczył mi spokojnie na cały miesiąc.
Oczywiście nie zauważyłam różnicy w centymetrach, lecz jestem zadowolona, że moja skóra jest ładnie odżywiona i jędrniejsza. Uważam, że odpowiednie ćwiczenia wraz z zabiegiem pielęgnacyjnym przyczyniłyby się do znacznej różnicy w rozmiarze.

Gdzie można dostać kosmetyki Aqua π Cosmetics?
Na stronie producenta widnieje lista drogerii, w których znajdują się produkty pielęgnacyjne. Jest również możliwy zakup on-line, więc nie trzeba wychodzić z domu, aby zrobić zakupy.
Serum kosztuje aktualnie 159,00zł, a wysyłka przez internet jest darmowa.

Czy jestem zadowolona?
Uważam, że regularne stosowanie może przynieść wiele korzyści. Bardzo spodobało mi się działanie oraz cudownie nawilżenie. W kryzysowych sytuacjach używałam go nawet do dłoni, które są wiecznie przesuszone.

Znacie może firmę  Aqua π Cosmetics?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.