sobota, 1 października 2016

🍰Wosk YC, który jest dedykowany fanom rabarbaru. 🍰

Jestem ogromną fanką rabarbaru, dlatego też nie mogłam oprzeć się przed zakupem wosku z jesiennej kolekcji. 
Mam dość mieszane uczucia co do tej serii, ponieważ liczyłam na coś spektakularnego i unikatowego. Zapachy są przyjemne, lecz mam wrażenie, że można doszukać się ich w innych tartach.
O zapachu:
Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu podanego prosto z pieca cierpkiego rabarbaru oprószonego brązowym cukrem z dodatkiem aksamitnej wanilii.
KLIK

Ciemnoczerwona tarta wygląda prześlicznie i długo zwlekałam z ułamaniem wosku. Świetnie prezentuje się w jesiennej dekoracji, która składa się z uroczych flakoników i wrzosowych gałązek.
Na sucho zapach przypomina mi biszkoptową, waniliową babeczkę Yankee Candle.
Po rozpaleniu aromat zaczyna się rozwijać i przyjemna słodycz zostaje przełamana kwaśnym, lekko cierpkim dodatkiem rabarbaru. 
Tarta posiada swój urok i będzie idealna, gdy za oknem pojawią się spadające liście i zimny, nieprzyjemny deszcz.
Miła woń otula swoim przyjemnym zapachem i sprawia, że czuję się odprężona i zrelaksowana. 
Swój wosk kupiłam w sklepie internetowym Goodies, można go dostać już za 9zł.

Lubicie "jedzeniowe" tarty? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.