poniedziałek, 17 października 2016

🍁 🍃 🍂Mój jesienny manicure hybrydowy. 🍁 🍃 🍂

Jesień jeszcze się dobrze nie zaczęła, a ja już zatęskniłam za latem. Na pocieszenie zmalowałam sobie pazurki, które zmieniają swoją barwę w zależności od temperatury. Poprzednią stylizację nosiłam prawie 4tygodnie, dlatego też niedługo napiszę recenzję lakierów hybrydowych Victorii Vynn, które można utwardzić wyłącznie w lampie LED.
Lakier NeoNail nosi nazwę Green Lantern, czyli zielona latarnia. Kolorem przypomina jasny, zielony odcień paznokci, który pojawia się wraz z ciepłą temperaturą. Gdy jest mi zimno, manicure zmienia się na bardzo ciemny, chłodny, a zarazem elegancki turkus. Lubię błyskotki, dlatego też musiałam dodać złoty akcent w postaci brokatu od artVital

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.