środa, 19 października 2016

💅Hybryda, którą można usunąć przy pomocy alkoholu? Recenzja lakierów Pure Creamy od Victorii Vynn.💅

Dziś mija miesiąc jak na moich paznokciach zawitały lakiery z serii Pure Creamy od Victorii Vynn. Nigdy wcześniej nie używałam lampy LED, więc był to początek mojej przygody z tego typu produktami.

Jak widziałyście, dostałam zestaw, czyli bazę i top oraz cztery przepiękne kolorki. Oczywiście nie mogło zabraknąć Removera, który jest odpowiedzialny za ściąganie.
Wiem już o nich całkiem sporo, dlatego zapraszam na rzetelną recenzję.

O produkcie:
Super kremowa hybryda dla klientek, które oczekują gwarancji pięknego, olśniewającego koloru i super połysku do następnej wizyty w salonie – do 4 tygodni.
PURE:
KREMOWY lakier hybrydowy
BEZPIECZNY dla paznokci i dłoni
BEZPIECZNY dla stylistki
Formuła BEZ DRAŻNIĄCEGO zapachu
KREMOWA KONSYSTENCJA o właściwościach samopoziomujących
100% KRYCIA pierwszą warstwą koloru
Efekt GLASS NAILS – intensywny połysk aż do usunięcia stylizacji
SUPER TRWAŁY nawet do 4 tygodni
3 STOPNIOWY: baza, kolor, top
Utwardzany w lampie LED już w 30 sekund
PĘDZELEK– włosie i jego długość specjalnie do lakieru PURE

Już wspominałam, że spodobały mi się buteleczki. Są białe i mają syrenkową poświatę, dlatego też nie pomylę je z wersją, którą można utwardzać w lampie UV.
Jeśli już o niej mowa, lakier w maszynce LED zastyga już w ciągu 30sekund (moc 36W). Nie trzeba powtórnego wkładania, dlatego też manicure jest niezwykle szybki! Ja swoje zdobienie wykonałam w godzinę (włącznie ze ściąganiem poprzednich oraz zadbaniem o skórki i płytkę).
Dokładnie oznakowane butelki posiadają całkiem przyjemny i dość niestandardowy pędzelek. Jest on dobrze wyprofilowany oraz krótszy o połowę od tradycyjnych wersji. Ułatwia to aplikację lakieru, ponieważ ten posiada dość rzadką konsystencję. Produkt posiada właściwości samopoziomujące. Nałożona warstwa jest równa i nie powstają nieestetyczne garby i "kacze dzioby".
Malowidło nie spływa z paznokcia, nie kurczy się, więc spokojnie możemy pomalować całą dłoń, nim zdecydujemy się ją utwardzić.
Największym, oczywiście pozytywnym zaskoczeniem była pigmentacją. Bija ona na głowę wszelkie firmy, ponieważ jest tak mocna, że kryje już przy pierwszej, cienkiej warstwie. Ja jednak nakładam dwie z przyzwyczajenia i dlatego też, że lubię, gdy są twardsze. Dzięki napigmentowaniu produkt staje się wydajniejszy, tym samym starcza na więcej użyć. Jestem zadowolona, bo jeśli spodoba mi się dany odcień, używam go już przez naprawdę długi, długi czas.
Producent obiecuje, że lakier przez 4tygodnie zachowa się w stanie idealnym i nie byłabym sobą, gdybym tego nie przetestowała. Wytrwałam z nim 4tygodnie bez 4dni, ponieważ przeraził mnie mój ogromny odrost. Ze stylizacją jednak nie stało się nic, wciąż była błyszcząca, nie straciła nasycenia oraz nie zmieniła swojej barwy. Wszystko jest jak najbardziej na tak, więc wystawiam ocenę 6+!
Koszt kolorowych lakierów wynosi tylko 28zł, więc mniej niż Semilac, a dodatkowo tutaj znajdziemy 8ml produktu. Uważam, że cena jest bardzo adekwatna co do jakości i pojemności.
Największą ciekawostką jest fakt, że można usunąć je Removerem, który nie zawiera acetonu.
O produkcie:
INNOWACJA – Bye Bye Acetone!
Płyn do usuwania stylizacji Pure.
Preparat na bazie alkoholu.
Nie na acetonie!
Bezpieczniejszy dla płytki paznokcia.
Chroni przed nadmiernym wysuszeniem.
Działa antybakteryjne i antyseptyczne
Usuwa stylizację w ok. 15 min
Do piłowania
Sposób użycia: Usunąć blokiem polerskim warstwę topu. Nanieść płyn na wacik i przyłożyć na pomalowany paznokieć, przykryć folią aluminiową, następnie wacik z folią zapiąć plastikowym klipsem Nail Clip. Odczekać 15 min i usunąć stylizację.

Zdaję sobie sprawę, że jest to "zdrowsza" wersja rozpuszczalnika, ponieważ nie sieje czystki jak sam aceton. Wypróbowałam go dość sceptycznie nastawiona i oddaję mu honor. Warstwa lakieru naprawdę zostanie usunięta, a płytka i skórki nie są aż tak wysuszone.
Za 1l butlę w sklepie zapłacimy około 29zł, więc uważam, że jest to całkiem przyzwoita suma.
Nie można oczywiście zapomnieć o bazie i topie!
O produktach:
Baza PURE stworzona specjalnie dla systemu PURE CREAMY HYBRID
  • utwardzana w LED – 30 sek.
  • zwiększa przyczepność koloru
  • delikatna dla płytki
  • samopoziomująca
  • bardzo łatwa aplikacja
  • pędzelek płaski, włosie i jego długość stworzone dla formuły PURE

Top PURE stworzony specjalnie dla systemu PURE CREAMY HYBRID
  • utwardzany w LED – 30 sek.
  • nadaje stylizacji efekt GLASS NAILS
  • intensywny połysk aż do usunięcia stylizacji
  • przedłuża trwałość stylizacji do 4 tygodni
  • samopoziomujący

Buteleczki są dobrze oznakowane, więc nie pomylę się z kolejnością. Raz miałam zestaw firmy, która słabo zaznaczyła produkty i często się zdarzało, że zamiast bazy używałam topu i na odwrót.
Pędzelek jest identyczny, jak u kolorowych malowideł, lecz konsystencja jest o wiele gęstsza. Nakłada się je z łatwością i w obu przypadkach produkty nie tracą blasku, nie kurczą się i nie zalewają skórek.
Baza wyrównuje wszelkie nierówności płytki, utwardza ją i przygotowuje do kolejnych etapów pracy.
Top zaś posiada silny połysk, który nie znika przez wiele tygodni. Skutecznie chroni nałożone warstwy, nie ma tu mowy o starciu czy odpryśnięciu.
Cena za jedno opakowanie wynosi 28zł/ 8ml.
Paznokcie kilka godzin po pomalowaniu oraz po prawie 4tygodniach.
Podsumowując, muszę stwierdzić, że malowidła Victorii Vynn są w jak najlepszym porządku. Nadają się do profesjonalnych stylizacji i do tego właśnie są stworzone.
Współpraca z nimi jest czystą przyjemnością, a cena jest adekwatna co do działania.

Można je dostać on-line, a informacje o dostępności widnieją na stronie producenta. 
Mam nadzieję, że inne firmy pomyślą o podobnym systemie usuwanie i nie będziemy musiały się męczyć z acetonem.

Firma jest już dobrze znana, więc pewnie każdy ją zna. Jednak jestem ciekawa, co Wy o nich sądzicie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.