poniedziałek, 24 października 2016

💅🍃 #3 Paznokcie. Jakie kolory powinny królować jesienią?🍃 💅

Z tygodnia na tydzień coraz bardziej podoba mi się ta zabawa! Karolina z bloga PasjeKaroliny zaproponowała, aby w tym poście skupić się na jesiennych barwach, które mają zdobić naszą płytkę. Osobiście stawiam na hybrydy, ale zwykłymi lakierami nie pogardzę. 
Jesień kojarzy mi się z ciężkimi, chłodnymi barwami. Można użyć ciemniejszych odcieni, sama chętnie wybierałam brązowe, bordowe, czerwone, fioletowe, a nawet turkusowe lakierów.
W moim zestawienie pojawią się również piaskowe, chromowe, a nawet metaliczne wykończenia, które ostatnio stają się coraz popularniejsze. Pewnie jestem sroką, ale uważam, że nawet jesienny manicure zasługuje na blask, dlatego stawiam na brokaty, które zdecydowanie dodają blichtru.
Jeśli chodzi o błyskotki, polecam te z NYC, Sally Hansen oraz Manhattanu. Mają świetne krycie i ożywią każdy manicure.
Następnie efekt chromu, chameleonu oraz metalu. Nie potrzeba specjalnego pyłku, aby w rezultacie otrzymać modne pazurki. Zarówno wcześniej wspomniana firma NYC jak i Manhattan mają szeroką gamę ciekawych odcieni, które śledzę w sklepach internetowych. Właśnie przez nie udało mi się kupić metalicznego cudaka firmy Rimmel.
Najbardziej do gustu jednak przypadły mi piaski. Czas schnięcia jest ekspresowy, a nasza płytka wygląda niesamowicie. Można użyć ich do pomalowania całej dłoni lub wybranych elementów. 
Jeśli o mnie chodzi, polecam szczególnie te firmy Maybelline. Miłym zaskoczeniem są również malowidła Miss Sporty, których trwałość jest niebywała. Niekiedy przez cały tydzień nie zmieniałam stylizacji, ponieważ ta nadal była jak najbardziej w porządku.
Na samym końcu typowo jesienne barwy. Zawsze byłam zdania, że takie odcienie wyglądają gustownie i elegancko. Bezkonkurencyjnym faworytem jest bordo i czerwień, uważam, że są ponadczasowe i zawsze na topie. Nie pogardzę jednak szarościami czy brązami, które wyglądają gustownie. Pasują do większości jesiennej garderoby, która z czasem stała się niezwykle stonowana. 
Na jakie firmy stawiam? Oczywiście NYC, Manhattan, Eveline i BeBeauty.

Jakie lakiery polecacie i lubicie?
Oczywiście jesienią! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.