niedziela, 11 września 2016

🍹🍹🍹 Zapraszam na drinka! 🍹🍹🍹 Moja miłość do lakierów termicznych trwa w najlepsze! 🍹🍹🍹

Jestem nimi oczarowana! Mowa o malowidłach termicznych NeoNail. Kolory są bajeczne i rzadko spotykane w takich odcieniach. Lakier nosi nazwę Mohito i jest seledynowy na cześć limonki oraz ciemnozielony przez miętę.
Kombinacja kolorystyczna bardzo przypadła mi do gustu i zdecydowanie zdobienie zdobywa uznanie i wzbudza zainteresowania.
Buteleczka tego cuda kosztowała mnie 26,50zł i kupiłam ją w drogerii ekobieca. Już nie mogę się doczekać, aż przetestuję pozostałą piątkę :)
Pełne krycie osiągnęłam przy 3 warstwach, ale już taki urok termicznych lakierów.
Jak Wam podobają się pazurki?

PS Pod wpisem z rozdaniem ukazały się wyniki! :)
Zapraszam do sprawdzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.