poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Pomimo burzy i deszczu, czuję się jak w tropikach! Sunset Breeze od Yankee Candle.

Niestety pogoda nie dopisuje i prawie codziennie pada deszcz i pojawia się burza. Siadam wtedy z książką, pod kocem i odpalam kominek. Mam cały słój małych wosków, ale tym razem musiałam wypróbować Sunset Breeze.
Zapach pochodzi z najnowszej kolekcji, którą można dostać w wielu sklepach stacjonarnych i internetowym. Swoje złote cudo zamówiłam u Goodies, ponieważ mają atrakcyjne ceny, promocje oraz szybką wysyłkę.
O zapachu:
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu soczystych owoców tropikalnych rozchodzących się w powietrzu w rytmie morskich fal. Sunset Breeze jest jak wieczorny spacer po plaży.

Zazwyczaj wkładam tartę do kominka i wychodzę z pokoju. Czekam aż aromat opanuje cały pokój, ale tym razem był tak przyjemny i intensywny, że uciekł na dwór przez otwarte okno. Wosk posiada przyjemną moc, która wcale nie jest męcząca. Można go palić przez wiele godzin i wcale się nam nie znudzi.
Na sucho mała tarta przypomina mi tropikalny drink. Już widzę wysoką szklankę z drinkiem, która ozdobiona jest masą tropikalnych owoców.
Na samym początku pojawia się mango, które jest przełamane słodką brzoskwinią i soczystym ananasem. Po chwili możemy zauważyć również aromat kwiatów, który nadaje świeżości, subtelności i rześkości.
Moim zdaniem jest to idealny, wakacyjny wosk, który warto poznać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.