sobota, 31 stycznia 2015

Mówię "Bye Bye" do nieestetycznych skórek

Od kiedy pamiętam miałam nieestetyczne i brzydkie skórki wokół paznokcia.
Oh ile to ja się namęczyłam aby zniknęły. Moczyłam je w wodzie, ale było to uciążliwe i musiałam poświęcić o wiele więcej czasu na manicure.
Aktualnie żel do usuwania skórek stał się moim KWC.
Poradził sobie z twadymi brzydkimi skórkami przy paznokciach dłoni oraz nóg.
Odsuwanie ich przestało być problemem.



Profesjonalny preparat o błyskawicznym działaniu.
zgrubiałe i przerośnięte skórki wokół paznokci, bez ryzyka powstania uszkodzeń.
Profesjonalny preparat, który szybko, łatwo i skutecznie usuwa suche,
Zapobiega zadzieraniu, pękaniu i narastaniu skórek na płytkę paznokciową.
Zawiera olej z awokado, który pielęgnuje, wygładza i intensywnie nawilża.


Żel znajduje się w malutkiej tubce o poj. 10ml. Zamknięty jest w pudełeczku do którego dołączona jest instrukcja oraz opis innych produktów do paznokci.
Można bardzo łatwo wycisnąć produkt, na końcu zakończony jest małym "dzyndzlem".
Tubka jest na tyle cienka,że plastik prześwituje i widać ile żelu pozostało. Mi po 3 użyciach zostało 3/4
Pierwszy raz użyłam go na skórki stóp, myślę "Kurde jak wypali mi pazury to chociaż nie będzie tego widać" :D 
Ale przytrzymałam do 30-40sekund lekko wytarłam ręcznikiem i co? Pozbyłam się paskudnych twardych skórek! 
Paznokieć stał się oczywiście ciut dłuższy gdy pozbyłam się ich. 
Co do konsystencji. Dość lejąca więc nalezy uważać przy wyciskaniu aby nie wylać za dużo. 
Pozostaje na miejscu, nie spływa. O białawym zabarwieniu niemal bezwonny.

Przy pierwszym podejściu byłam dość sceptycznie nastawiona. Nie wierzyłam w takie cuda, jednak muszę zwrócić mu honor. Bardzo dobrze radzi sobie i polecam go dziewczyną,które mają taki sam problem jak ja :)
Skóra po zabiegu nie piecze, nie jest zaczerwieniona. Nie dostałam alergii ani innych przykrych dolegliwości. Należy pamiętać,że możemy trzymać go maksymalnie 1minutę.

Patrzyłam za nim w drogerii, cena wynosi ok. 15-16zł. Dostaniemy go w wielu miejscach oraz drogeriach ponieważ firma Eveline jest dobrze dostępna.

Jest to bardzo dobre wyjście gdy robię hybrydy. Gdy musiałam odmoczyć skórki, należało poczekać ok. 30minut po myciu zanim zabierzemy się do zabiegu. Jeśli paznokcie są mokre lakier szybko odpadnie. 
Tutaj nic takiego się nie stało. Użyłam go już przy 2 manicure i lakier trzyma się tak jak się trzymał :) 
Bardzo fajne wyjście gdy nie mamy czasu na dłuższe siedzenie przy paznokciach i paskudnych skórkach.

1 komentarz:

  1. W moim przypadku walka z nieestetycznymi skórkami kończy się na ich regularnym przycinaniu cążkami. Również paznokcie przycinam cążkami lub nożyczkami i w ten sposób je modeluję. Warto również używać odżywek by skórki były miękkie i zadbane.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.